בחו"ל אין חופשה: חוזים חדשים למגל, אלוט וסיליקום

חלקה של מגל בחוזה מול מדינה באפריקה יעמוד על 10 מיליון דולר • ספקית התקשורת הספרדית Telefónica מרחיבה את שירות אבטחת הרשת של אלוט • סיליקום דיווחה על זכייה בשלושה חוזים חדשים עם פוטנציאל הכנסות של 10 מיליון דולר

ישראליות בוול סטריט / אילוסטרציה: Shutterstock
ישראליות בוול סטריט / אילוסטרציה: Shutterstock

 

חוזים חדשים לשלוש חברות טכנולוגיה ישראליות שנסחרות בוול סטריט: מגל, אלוט וסיליקום. החברה הביטחונית מגל הודיעה על זכייה במכרז לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכת לניהול אבטחה משולבת, לאבטחת מתקן מרכזי של גוף שלטון באפריקה. מגל מובילה קונסורציום של חברות; היקף החוזה הוא 20 מיליון דולר ומתוכו חלקה של מגל יעמוד על 10 מיליון דולר, וצפוי לגדול עם התקדמות הפרויקט.

מגל, שבשליטת קרן פימי, נסחרת בנאסד"ק בשווי 90 מיליון דולר והיא פועלת כיום בשתי חטיבות: חטיבת מגל המבצעת פרויקטים כ-system integrator וחטיבת Senstar שעוסקת בתחום מוצרי התוכנה ומפתחת מערכות ניהול וידיאו ואנליטיקה.

המערכת של מגל בפרויקט באפריקה תשלב ותנהל מגוון מערכות אבטחה, כולל תוכנה לניהול וידאו ופתרונות ניתוח וידאו. לדברי מנכ"ל מגל, דרור שרון, "מגל זכתה בפרויקט החדש באפריקה, על אף האתגרים הנובעים ממגפת הקורונה. הפרויקט הינו הזדמנות להציג את המומחיות שלנו ולהוכיח את היכולות ואת הביצועים של טכנולוגיות מגל. אנו מצפים להרחיב את קשרינו העסקיים עם לקוח מהותי זה ולמנף את הפרויקט להרחבת נוכחותנו באזור".

חברה נוספת שהודיעה על חוזה חדש היא אלוט, המספקת לחברות תקשורת פתרונות שונים כגון פתרונות אבטחה. מוקדם יותר השבוע הודיעה אלוט כי ספקית התקשורת הספרדית Telefónica מרחיבה את שירות אבטחת הרשת של אלוט על מנת להגן על עסקים קטנים ובינוניים מפני התקפות סייבר. מגל לא דיווחה מהו היקף החוזה, אך ציינה כי עד כה בשנת 2020, מספר העסקים הקטנים והבינוניים בספרד שנרשמו לשירות חצו את התחזיות של Telefónica וכי הדרישה של לקוחות למוצר גדלה בשיעור דו-ספרתי מדי חודש, למרות האילוצים הכלכליים שנובעים ממגפת הקורונה. בתגובה לדיווח עלתה מניית אלוט  בנאסד"ק ב-6.5%. החברה, בניהולו של ארז ענתבי, נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 334 מיליון דולר.

גם מניית סיליקום עלתה בנאסד"ק, ב-3.3% לשווי של 233 מיליון דולר, לאחר דיווח על חוזים. החברה בניהולו של שייקה אורבך מספקת פתרונות לקישוריות רשתות תקשורת, והיא דיווחה על זכייה בשלושה חוזים חדשים עם ספקיות תקשורת גדולות. פוטנציאל ההכנסות השנתי של החוזים עומד על כ-10 מיליון דולר.