פנאי פלוס | בלעדי

מסתמן: קבוצת ידיעות אחרונות סוגרת את פעילות "פנאי פלוס"

משבר הקורונה ממשיך לגבות מחיר מקבוצת "ידיעות אחרונות": ל"גלובס" נודע כי בקבוצה מתכננים לסגור את עיתון הבידור "פנאי פלוס" שבבעלותה לצמיתות • בענף מעריכים כי המודל הכלכלי של העיתון היה בעייתי עוד בטרם פרוץ משבר הקורונה

שער עיתון "פנאי פלוס" / צילום: צילום מסך
שער עיתון "פנאי פלוס" / צילום: צילום מסך

משבר הקורונה ממשיך לגבות מחיר מעובדי תעשיית הבידור והלייף סטייל בקבוצת "ידיעות אחרונות": ל"גלובס" נודע כי בקבוצה מתעתדים לסגור את עיתון הבידור "פנאי פלוס" - והפעם לצמיתות.

"פנאי פלוס" מסקר באופן שוטף את תעשיות התרבות, האוכל, הקולנוע והמוזיקה - אותן תעשיות שבפועל משותקות כיום בגלל משבר הקורונה. עם זאת, בענף מעריכים כי המודל הכלכלי של העיתון היה בעייתי עוד בטרם פרוץ המשבר, לאור זאת שקהל היעד שלו הוא צעירים שאינם צורכים עיתונות מודפסת במידה גבוהה. על-פי אותם גורמים, משבר הקורונה דחף את סגירת העיתון צעד נוסף קדימה.

בחודש אפריל בתחילת הסגר הראשון החליטה קבוצת "ידיעות אחרונות", מיד אחרי פרסום גיליון פסח, להוציא את כל עובדי "פנאי פלוס" לחופשה ללא תשלום למשך חודשיים. בהמשך חזר פנאי פלוס לפעילות מסוימת, אך כבר אז הוצב סימן שאלה לגבי שרידותו בעתיד.

פנאי פלוס, שבבעלות קבוצת "ידיעות אחרונות", איננו כלי התקשורת היחיד בקבוצה המשלם את מחיר משבר הקרונה. לאחרונה נחשף באתר העין השביעית כי בקבוצה מתעתדים לסגור את אתר הלייף סטייל "Xnet". האתר מתמקד בשנים האחרונות בסיקור אדריכלות, עיצוב, אופנה ואוכל - תחומים שהפעילות ברובם הואטה מאוד בחודשים האחרונים. נראה שבתוך המשבר הכולל שעוברת קבוצת ידיעות אחרונות הוחלט לסגור את הפעילויות העצמאיות בתחומים אלה, ולהמשיך לסקר אותם דרך הפלטפורמות האחרות של הקבוצה - בעיקר דרך "ynet".

נבהיר כי pplus - ערוץ הרכילות של ynet, שקם ע"ב המותג של פנאי פלוס אבל עובד כמערכת עצמאית תחת ynet, יישאר ללא שינוי .

עד רגע פרסום הידיעה לא ניתן היה לקבל את תגובת פנאי פלוס.