איתמר מדיקל מעדכנת על צמיחה של עד 36% בהכנסות ברבעון השלישי

הכנסותיה של איתמר יגיעו ברבעון השלישי לכ-10.7-11 מיליון דולר • בעקבות זאת מפרסמת החברה גם תחזית הכנסות לשנת 2020 כולה

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל / צילום: איל יצהר, גלובס
גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל / צילום: איל יצהר, גלובס

חברת איתמר מדיקל המפתחת ומשווקת מכשירים לאבחון ביתי של דום נשימה בשינה, הודיעה על ההכנסות שהיא צפויה לרשום בדו"חות לרבעון השלישי של 2020. הכנסות החברה, שהמוצר שלה הפך מבוקש במיוחד בתקופת הקורונה בה פעילותן של מעבדות השינה הקלאסיות מוגבלת בכל העולם, יגיעו ברבעון לכ-10.7-11 מיליון דולר. זוהי צמיחה של 32%-36% לעומת התקופה המקבילה.

בעקבות זאת מפרסמת החברה גם תחזית הכנסות לשנת 2020 כולה: 39.5-40.5 מיליון דולר.

מן השיווק של מוצר אבחון השינה WatchPAT, המוצר המוביל של החברה, השוק האמריקאי, צפויות להירשם הכנסות של 8.6-8.9 מיליון דולר. זהו גידול של 51%-56% לעומת התקופה המקבילה.

מתחילת השנה עלתה מניית איתמר מדיקל 74%, והחברה נסחרת לפי שווי של כמיליארד שקל. בשיחה עם "גלובס" לפני כמה חודשים אמר מנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק, כי: "הקורונה גרמה להסטה משמעותית אל פעילות לאבחון ביתי, על חשבון מעבדות השינה , שהיוו בערך שני שלישים מהשוק. לפעמים צריך מזל. מעבדת השינה היא מקרה קיצוני של השפעת הקורונה. החולים נוחרים בלילה ומשפריצים טיפות לכל עבר. במהלך הסגר מעבדות השינה היו סגורות לגמרי וגם אחרי הפתיחה, ההנחיה היא לא לאבחן במעבדות שינה, בעיקר כשיש אלטרנטיבה ביתית. חווינו קפיצה קדימה של 15-10 שנים מבחינת שינוי השוק לטובתנו".