קל לשדרג: אייס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם: "הפרסומת בהשתתפות הזמר רותם כהן מטפסת אל ראש הטבלה לאחר שבועיים שבהם כבר הופיעה במדד" • 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר

מתוך הקמפיין של אייס / צילום: תום סיימון
מתוך הקמפיין של אייס / צילום: תום סיימון

הפרסומת של אייס, באמצעות פרסום יהושע TBWA כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (6.5%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.2%.

סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם, מציין כי הפרסומת של אייס מטפסת אל ראש טבלת הפרסומות הזכורות לאחר שבועיים שבהם כבר הופיעה במדד: "הפרסומת עם הסגנון הלטיני של רותם כהן והשיר הקליט עם הסלוגן "קל לשדרג את הבית", מצליחה לאחר כשבועיים להעפיל לראש מדרג הפרסומות הזכורות, כאשר במדרג הפרסומות האהובות היא מדורגת במקום השני והמכובד בפעם השלישית ברציפות".

בראש טבלת הפרסומות האהובות, מדורגת השבוע הפרסומת הותיקה של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום, גליקמן שמיר סמסונוב/PUBLICIS. הפרסומת, בהשתתפותה של שני כהן המארחת את השף אסף גרניט, עושה "קאמבק" למרקע והיישר לתוך המדד, עם שיעור אהדה של 18.5%, הנמוך מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 21.3%.

משולם מציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה הפרסומת מופיעה במדד (הפעם האחרונה היתה לפני מספר חודשים), ונראה שהוקפצה שוב, כדי לייצר בולטות בזמן קצר, ולכבוש באופן מיידי את ראש מדרג הפרסומות האהובות. עושה רושם כי שני כהן כפרזנטורית מנצחת שמזוהה עם המותג בשילוב עם קריאטיב מפתיע ומשעשע, הם סוס מנצח עבור המותג 9 מיליון במונחים של זכירות ואהדה לפרסומת.

הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.9 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 417 (בהשוואה ל-483 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 33 מיליון). התקציבים הם במחירים מוערכים.