משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת
אשתקד רכשה אייס את פעילת רשתות הרהיטים ביתילי ואיי.די.דיזיין, שהובילו להרעה בתוצאותיה בשל ההאטה במשק ובשוק הנדל"ן • כעת נדרשת הרשת לגייס הון ולהתייעל, בשל אי-עמידתה באמות-מידה פיננסיות לבנקים • בעלת השליטה, קרן קדמה, תזרים 20 מיליון שקל
הותירו את הגאות שהביאה הקורונה מאחור: לאחר שנה שבה נפגעו רווחיהן של חברות המוצרים לבית מעליית מחירי התובלה וחומרי הגלם, הן ניצבות כעת בפני האטה בשוקי הבנייה והשיפוצים: "מי שפועל בענף רוצה רק 'לצלוח את השנה'" • מניות החברות בענף צנחו בעשרות אחוזים בשנה האחרונה
האתרים שמציעים מגוון רחב של מוצרים רושמים עלייה במכירות, בעוד אתרי רשתות האופנה שמפעילות סניפים פיזיים נמצאים בירידה • ebay רושם את הזינוק המשמעותי ביותר, עם גידול של כ־65% במספר ההזמנות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
הרווח הנקי השנתי של אייס שיקף ירידה של כ-6.7% ל-30.7 מיליון שקל • ההכנסות הסתכמו בכ-715.5 מיליון שקל, גידול של 7% לעומת שנת 2020
הרשתות הנרכשות - ביתילי, אורבן ואיי.די.דיזיין - עוסקות בייצור, יבוא ושיווק ריהוט, כלי בית ותאורה, ומפעילות יחד 32 סניפים • העסקה כוללת גם רכישת מפעל רהיטים שמשמש את הרשתות
אחת המשימות של יפעת טולדו, סמנכ"לית השיווק של קבוצת מולטי ריטייל גרופ, הייתה להפוך את המותג אייס לרשת משפחתית לשדרוג הבית - ולא רק מקום לגברים • איך היא עשתה את זה, וכיצד מחברים בין בני ה-65 לדור ה-Z • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק
בזכות הטירוף בתחום הנדל"ן למגורים, גם תחומי פעילות משיקים ומשלימים נהנים מביקוש גובר - שהתבטא בשיפור דו-ספרתי בהכנסות חברות מוצרי הבנייה והמוצרים בינואר-ספטמבר • את מחיר האתגרים, כמו בעיות אספקה, התייקרות חומרי גלם ומחירי ההובלה, ישלמו כנראה הצרכנים
רשת ה"עשה זאת בעצמך" מסכמת את הרבעון השלישי של השנה עם עלייה במכירות, וירידה ברווח הנקי
השרה אורית פרקש הכהן אמרה כי פנתה לרשות המסים לצורך מציאת תמריצים לעידוד הגעת עולים חדשים ותושבי חו"ל כדי לעסוק במקצועות ההייטק בישראל • וגם: הסטארט-אפ הישראלי פלאנק חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הביטוח היפנית סומפו (Sompo) • אירועים ומינויים
אייס דיווחה על הכנסות של 180 מיליון שקל שמשקפות צמיחה של 51% ורווח נקי של 8.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
רשת המוצרים המוזלים מקס סטוק מסכמת את 2020 עם זינוק של 36% בהכנסות ביחס ל-2019 ורווח נקי של 73 מיליון שקל – גידול של 23% • אייס הציגה גידול בהכנסות של 18% לסך של 672 מיליון שקל, כשהרווח הנקי שלה זינק ב-353% ל-33 מיליון שקל
ההנפקה שהצליחה ("עשינו רוד שואו בזום"), הסניפים שנשארו פתוחים ("כתבתי לשרים: מה יעשו אנשים כשתתפוצץ להם הניאגרה?") ופריחת האונליין (שעלתה בקנס על עיכובים) • איציק אוזנה, מנכ"ל אייס, מסכם את השנה הטובה של הרשת: "בקורונה הכול התהפך לטובה"
שווי המניות המונפקות שיישארו בידי קדמה אחרי ההנפקה - בשיעור של כשני שלישים מהון החברה
הנפקת מניותיה הראשונית (IPO) של רשת מוצרי ה"עשה זאת בעצמך" אייס (ACE) הושלמה בהיקף של 150 מיליון שקל, עיקרו בהצעת מכר של הבעלים קרן קדמה, לפי שווי חברה של 400 מיליון שקל
הרכישות המוגברות בתמיכת משבר הקורונה הגדילו ב-10% את הכנסות רשת ה"עשה זאת בעצמך" ב-9 החודשים הראשונים של 2020, עם קפיצה של יותר מפי 3 ברווח נקי • בהנפקה, שנחשפה בגלובס, צפוי גיוס של עד 150 מיליון שקל
אוטו דיפואיציק אוזנהביתילידוחות כספייםהנפקה ראשונית לציבורמקס סטוקעשה זאת בעצמךקמעונאותקרן קדמהרב בריח