הנדל: "אעשה מה שטוב לכל האזרחים ולא לעובדי בזק בינלאומי ולהסתדרות"

השר הנדל אמר כי תקיפת ילדיו במהלך ההפגנות מול ביתו לא תרתיע אותו מלקבל את ההחלטות הטובות והנכונות למען כלל הציבור ולא לטובת עובדי בזק בינלאומי

יועז הנדל / צילום: כדיה לוי, גלובס
יועז הנדל / צילום: כדיה לוי, גלובס

שר התקשורת יועז הנדל הגיב היום (ג') להתקפות נגדו מצד עובדי בזק בינלאומי ואמר שהעובדים חצו את גבול הטעם הטוב כאשר תקפו את ילדיו במהלך ההפגנות מול ביתו. הנדל אמר שהדבר לא ירתיע אותו מלקבל את ההחלטות הטובות והנכונות למען כלל הציבור ולא לטובת עובדי בזק בינלאומי.

המאבק של עובדי בזק בינלאומי נוגע להחלטה של משרד התקשורת לבטל את הפיצול באינטרנט בין ספק לתשתית. העובדים חוששים כי הביטול של הפיצול, ומתן היתר לבזק ולהוט לתחום אספקת האינטרנט יוביל לפגיעה חמורה בספקיות הקיימות ולפיטורי עובדים.

הנדל אמר שהוא מצפה לקצת צניעות מצד חברה כמו בזק בינלאומי שאצלה התגלתה כמות מטורפת של חיובים כפולים. "דווקא בזק בינלאומי עם ההתעמרות באזרחי ישראל צריכים לאמץ צניעות. אעשה מה שטוב לאזרחי ישראל ולא לעובדים של בזק בינלאומי ולהסתדרות", אמר.

לימור ליברמן-לביא, יו" ר עובדי בזק בינלאומי: "לא היה ולא נברא, שקר מוחלט. הנדל משקר פעמיים: אחת - ילדיו לא הותקפו, ותוכל להעיד על כך משטרת ישראל שליוותה את ההפגנה מתחילתה ועד סופה, שתיים - בניגוד לטענתו, המהלך שלו יחזק את המונופולים, יפגע באזרחי ישראל והציבור ישלם יותר.

"פוליטיקאי שמייצר ספין שקרי על גב עובדים שבאים למחות באופן חוקי - זהו ללא ספק שפל חדש. הטענה השקרית והמכפישה נועדה להסיט את הביקורת הציבורית מהנדל ומכוונתו לפגוע בציבור. זה לא יצליח לו, ונמשיך להילחם עבור הציבור".