צומחת בעקבות הקורונה: eToro מגייסת 100 עובדים בישראל

חברת הפינטק הישראלית מדווחת כי השנה חוותה צמיחה משמעותית בפלטפורמת המסחר שלה - ומספר המשתמשים הפעילים בה זינק ל-15 מיליון איש

משבר הקורונה והתמריצים הכספיים שממשלות בעולם מזרימות לציבור בעקבותיו, הובילו השנה לגידול ניכר בהצטרפות של משקיעים חדשים לשווקים הפיננסיים. הנהנות העיקריות מהצטרפות המשקיעים החדשים, שרובם צעירים וחסרי ניסיון בשווקים אלה, הן פלטפורמות מקוונות של מסחר פיננסי הפועלות בעולם, ואחת הבולטות בהן היא הרשת החברתית למשקיעים של חברת הפינטק הישראלית eToro.

איטורו מדווחת כי השנה חוותה צמיחה משמעותית בפלטפורמת המסחר שלה - ומספר המשתמשים הפעילים בה זינק ל-15 מיליון איש. לדברי החברה, שאותה מוביל המנכ"ל והמייסד השותף יוני אסיא, מתחילת 2020 נוספו לפלטפורמה כ-4 מיליון משתמשים חדשים. בראיון ל"גלובס" החודש סיפר אסיא כי במחצית הראשונה של 2021 תיכנס החברה לראשונה לפעילות בשוק הברוקראז' המקוון בארה"ב, שם תנסה להתחרות על כיסיהם של מיליוני משקיעים אמריקאים חדשים.

על רקע הרחבת פעילותה, איטורו פועלת בימים אלה לגיוס 100 עובדים חדשים למשרדיה בישראל. לדברי החברה, רוב המשרות שהיא מבקשת לאייש הן בתחומי הפיתוח, ולצדן משרות בתחומי השיווק והתמיכה בלקוחות, כולל משרות עבור דוברי מגוון שפות. ב-12 משרדי החברה ברחבי העולם מועסקים כיום יותר מ-1,000 עובדים, מתוכם כ-600 בישראל. מתחילת השנה גייסה איטורו כ-300 עובדים - מחציתם בישראל.

איטורו, שהוקמה על ידי האחים יוני ורונן אסיא יחד עם דודו רינג ב-2007, גייסה ב-14 שנות פעילותה יותר מ-160 מיליון דולר למימון פעילותה. כשסבב הגיוס האחרון של איטורו הושלם ב-2018, הוערך שווי החברה ב-800 מיליון דולר.