רייטינג שבועי: קשת מככבת בפריים טיים, הזמר במסכה בראש

תוכניות הפריים טיים של קשת 12 ומהדורות החדשות שלה שוב מככבות בטבלת הרייטינג השבועית • התוכנית היחידה של רשת 13 שבטבלה היא המירוץ למיליון, שממוקמת במקום התשיעי בלבד, בדומה לשבוע שעבר

מטוסי אל על חונים בנתב"ג / צילום: מיכל רז חיימוביץ
מטוסי אל על חונים בנתב"ג / צילום: מיכל רז חיימוביץ

טבלת דירוג התוכניות המובילות השבוע לא שונה מהדרוג שפורסם בשבוע שעבר: שוב מככבות בה כל תוכניות הפריים טיים של קשת ומהדורות החדשות שלה, ואילו רשת תופשת מקום אחד בלבד בטבלה.

"הזמר במסיכה" ממשיכה להיות התוכנית המובילה בטבלה עם רייטינג גבוה של 24.3% ו- 646 אלף צופים בממוצע. "נינג'ה ישראל" תופס את המקומות השני והשלישי עם רייטינג ממוצע של 19.1% ו-18.2% - עם 517 אלף צופים בממוצע בפרק הראשון ו-497 אלף בשני.

במקום החמישי "מי רוצה להיות מיליונר" עם רייטינג של 16.9%, ובשישי "אחד למיליון" עם 15.7%. התוכנית "חשיפה עם חיים אתגר" שעסקה ברצח רבין הניבה רייטינג של 15.1%.

קשת מובילה את הדירוג השבועי עם "הזמר במסכה"
 קשת מובילה את הדירוג השבועי עם "הזמר במסכה"

"המרוץ למיליון" היא כאמור התוכנית היחידה של רשת שנכנסה לטבלה, והיא ממוקמת במקום התשיעי. התוכנית שאמורה להיות קטר הרייטינג של רשת רושמת רייטינג קרוב לזה של תוכנית פרה פריים בקשת - 14.7% ל"מרוץ למיליון" לעומת 14% לתוכנית חיסכון במקום העשירי. נזכיר כי בשבוע שעבר הייתה זאת התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שנשפה בעורפה של "המרוץ למיליון".

חדשות 12 מופיעות פעמיים בטבלה: מהדורות אמצע השבוע במקום הרביעי עם רייטינג ממוצע של 18.1%, וחדשות השבת עם 14.7%.