טבע פראי: מספר מניות טבע בהן מחזיק המנכ"ל קאר שולץ גדל לכחצי מיליון

וגם: גיוס לגילת לוויניים, חדשות טובות, פרס מנסיך וחקלאות בבורסה לני"ע • השיחה

מנכ"ל טבע קאר שולץ / צילום: כדיה לוי, גלובס
מנכ"ל טבע קאר שולץ / צילום: כדיה לוי, גלובס

מספר מניות טבע בהן מחזיק המנכ"ל קאר שולץ, גדל בימים האחרונים לאחר ששתי הקצאות שקיבל בעבר של מניות חסומות - הבשילו. מדיווח שהעבירה טבע עולה ששולץ מחזיק כעת בכ-483 אלף מניות טבע, לאחר שכ-392 אלף מניות חסומות שהוקצו לו ב-2017, ובתחילת השנה הנוכחית על בסיס ביצועי 2017-2019, הבשילו בימים האחרונים. 

שירי חביב ולדהורן

מצנח הזהב

גילת לוויינים מגייסת את תא"ל (מיל') אייל זלינגר , לשעבר קצין קשר ותקשוב ראשי בצה"ל, לתפקיד מנהל הפעילות הביטחונית הגלובלית, במטרה "למקסם הזדמנויות עסקיות ברחבי העולם". בשנים האחרונות התפקיד לא אויש, אך בעבר כיהן בו תא"ל (מיל') אחר, משה (צ'יקו) תמיר. כעת מקווה גילת להרחיב את הפעילות הביטחונית בעזרת זלינגר.

חדשות טובות

עובדי מפעל "אקולוגיה לקהילה מוגנת", המעסיק אנשים עם מוגבלויות בחידוש מחשבים וסמארטפונים, תרמו לעמותת עלם מכשירי טלפון וציוד הנלווה, במטרה לסייע לבני נוער החיים ברחוב

פרס מנסיך

הארגון הישראלי "קרן-שמש" המלווה ומעניק חונכות לעסקים קטנים באמצעות מנטורים, קיבל את אות החדשנות של הארגון הבריטי YBI, אותו ייסד בעבר הנסיך צ'ארלס. הסיבה: הארגון פיתח פלטפורמה מהירה ליצירת קשר וחיבור בין העסקים למנטורים בזמן משבר הקורונה. בכך הוא שינה כיוון, והפך מארגון ליזמים צעירים המקימים עסק ראשון, לארגון לליווי עסקים קטנים ויזמים שנקלעו למשבר. 

פתיחת המסחר

חקלאות בבורסה לני"ע: שותפות המו"פ "סמארט אגרו" פתחה את המסחר בתל אביב, וזאת לכבוד כניסתה לבורסה. בשבוע שעבר גייסה השותפות, הפועלת בעולמות האגטק, 26 מיליון שקל. השקעתה הראשונה של השותפות היא בחברת קאנבריד, העוסקת בעריכה גנטית משופרת של זרעים. על הפודיום עלו היו"ר ארז מלצר; המנכ"ל עמרי רוטמן וסמנכ"לית הכספים והפיתוח העסקי, רו"ח לימור סטולר.