מיזוג בענף ה-IT: וואן טכנולוגיות רוכשת את טלדור ומוחקת אותה מהבורסה

המיזוג יתבצע בדרך של מיזוג משולש הופכי, שבסיומו וואן טכנולוגיות תחזיק במלוא המניות של טלדור תמורת 250 מיליון שקל במזומן • הרכישה - לפי מחיר של 22.5 שקל למניית טלדור, פרמיה של 30% על מחיר הסגירה של המניה אתמול

חברות ה-IT וואן טכנולוגיות  וטלדור  הודיעו היום (ג') על עסקת מיזוג ביניהן. המיזוג יתבצע בדרך של מיזוג משולש הופכי, שבסיומו וואן טכנולוגיות תחזיק במלוא המניות של טלדור תמורת 250 מיליון שקל במזומן (לפי מחיר של 22.5 שקל למניית טלדור, פרמיה של 30% על מחיר הסגירה של המניה אתמול).

לפני ביצוע העסקה טלדור תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בסך של 16.5 מיליון שקל ( כ-1.5 שקל למניה). העסקה תושלם בכפוף לאישורים שונים, לרבות האסיפה הכללית של בעלי מניות טלדור.

עם מחזור שנתי מצרפי של כ-2.5 מיליארד שקל וכ-6,500 עובדים, תהווה הקבוצה הממוזגת את אחד משני הגופים הגדולים והמובילים בתחום שרותי טכנולוגיות המידע בישראל עם המגוון הרחב ביותר של טכנולוגיות , פתרונות תוכנה ותשתיות ונוכחות בכל מגזרי המשק .

עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות, מסר: "מיזוג טלדור לוואן הינו אירוע משמעותי, מרגש ובעל פוטנציאל אדיר לשתי החברות, עובדיהן ולקוחותיהן. מדובר על חברות הפועלות אמנם באותו ענף, אך משלימות אחת את השנייה בתחומי פעילותן, כך שהחיבור ביניהן ייצור מכפיל כוח משמעותי וארוך טווח, וטומן בחובו הזדמנויות משמעותיות להמשך התפתחות וצמיחה למנהלי ועובדי שתי החברות". 

ברק דותן, יו"ר טלדור, מסר: "מיזוג וואן טכנולוגיות וטלדור הינו המהלך העסקי הנכון לטלדור, עובדיה, מנהליה, לקוחותיה ובעלי מניותיה. אני מודה למנהלי החברה ולעובדיה, שהובילו את החברה להיות אחת מהחברות המובילות בתחום ה-IT במשק הישראלי. העובדה שה-DNA של שתי החברות דומה, והעובדה שחלק משמעותי מהפעילויות בטלדור לא קיימות בוואן טכנולוגיות, ומשכך משלימות אותן, היוו שיקול נוסף בהחלטה שלנו על המיזוג עם וואן. אנחנו חושבים שזו עסקה נהדרת לכל הצדדים ושמחים על האפשרות שהייתה לנו להוביל את טלדור שנים רבות וגאים על המהלך הנוכחי שישיא ערך לבעלי מניותינו". 

את וואן טכנולוגיות מייצגים עו"ד שירי שחם ועו"ד שי מרגלית ממשרד יגאל ארנון. את טלדור מייצגים עו"ד שיראל גוטמן עמירה ועו"ד אמיר גודארד ממשרד אגמון.