שגרירי המאבק באלימות נגד נשים של אינטל

וגם:  אלישע ויזל מונה ליו"ר סטארט-אפ הפינטק The Floor • השיחה

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל / צילום: איל יצהר
יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל / צילום: איל יצהר

במסגרת פעילותה לציון יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים שחל השבוע, פתחה חברת אינטל ישראל תוכנית הכשרה לשגרירים ושגרירות שיפעלו להעלאת המודעות לנושא, ולא פחות מכך - למניעת הפגיעה הפוטנציאלית הבאה. הרעיון הוא שהתוכנית, בליווי ובשיתוף המרכז לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, תצייד את העובדים והעובדות שיצטרפו אליה, בכלים ובידע, כך שיוכלו להרצות בפני עובדי המחלקות בחברה, אך גם מחוץ לה - בקהילה, בחוגי בית, ועוד.  

המפגש האחרון בתוכנית ההכשרה, שיתקיים ב-25 בנובמבר (יום המאבק עצמו) יהיה פתוח לקהל הרחב, והוזמנו אליו עמותות, מנהלים ומנהלות בתחום משאבי האנוש. במפגש ישתתפו גם לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, והעיתונאית מירי מיכאלי. במפגש זה אינטל קוראת לחברות נוספות ולארגונים אחרים להצטרף לפעילות זו, ולהפיץ את הרעיון שמאחורי התוכנית.

מצנח הזהב

אלישע ויזל מונה ליו"ר סטארט-אפ הפינטק The Floor, במטרה שיסייע לבנייתו ויתמוך בשיתופי פעולה עם בנקים ומשקיעים. ויזל יחליף בתפקיד את עודד רון עדות, שימשיך להיות חבר בדירקטוריון כמשקיע הראשון בחברה. בתפקידו האחרון שימש ויזל (48) כמנהל הטכנולוגיה הראשי בגולדמן זאקס. הוא הצטרף לגולדמן זאקס ב-1994. באחרונה שימש ויזל גם כיועץ טכנולוגי במסע הבחירות של מייקל בלומברג ב-2020. כבנו של הסופר וחתן פרס נובל לשלום, אלי ויזל, הוא עוסק בפעילות פילנתרופית להנצחת השואה וצדק חברתי. 

אלישע ויזל / צילום: ד"ר ג’ושוע שווימר
 אלישע ויזל / צילום: ד"ר ג’ושוע שווימר

----

בתום 14 שנים כמנכ"ל חברת ניהול התיקים וכסמנכ"ל המכירות של קסם קרנות נאמנות, בני כהן מצטרף לבית ההשקעות אנליסט ויכהן כמנכ"ל חברת ניהול תיקי השקעות בחברה.

חדשות טובות

קבוצת SQLink מציעה למובטלי קורונה המעוניינים להשתלב בהייטק, קורס מבוא לתכנות ללא עלות. הקורס (בן 40 שעות), מצטרף לקורסים נוספים אותם פתחה החברה בפרוץ המשבר.