יו"ר אל על הודיע לעובדים על מינוי אביגל שורק למנכ"ל החברה

דוד ברודט שלח מכתב לעובדי אל על ובו הסביר על תהליך הבחירה בשורק, שמגיע מחברת דלק ארה"ב • לאחרונה התבשרו 5,074 מעובדי אל על כי יישארו בחל"ת עד סוף 2020

יו"ר אל על, דוד ברודט / צילום: איל יצהר
יו"ר אל על, דוד ברודט / צילום: איל יצהר

יו"ר דירקטוריון אל על , דוד ברודט, שלח הבוקר (ה') מסר לעובדים בנוגע להודעה על מינוי מנכ"ל חדש לחברה - אביגל שורק. לדברי ברודט, "בחירתו של שורק נערכה בתהליך מסודר שהחל לאחר שמנכ"ל החברה הנוכחי גונן אוסישקין סיכם עמי במשותף על פרישתו. בתהליך הבחירה הסתייע הדירקטוריון בחברת השמה מקצועית לאיתור נושאי משרה בכירים. כמו כן מינה דירקטוריון אל על ועדת איתור מקרב חברי הדירקטוריון. בפני ועדת האיתור הוצגו מספר מועמדים ראויים, אשר מתוכם נבחר המנכ"ל החדש".

ברודט פירט כי שורק עובד בתשע השנים האחרונות בחברת דלק ארה"ב, "שם הוא ממלא שורה של תפקידים ניהוליים". לדבריו, "אני מאמין שאביגל שורק מביא עמו לתפקיד מנהיגות, מחויבות ללקוחות, יכולת מקצועית גבוהה, ניסיון בינלאומי, חדשנות, יצירתיות, מוטיבציה רבה והזדהות עם חברת אל על כנס לאומי".

גם ברודט מבין שנדרשת עבודה מעמיקה באל על כדי להעלות את החברה למסלול של התאוששות אחרי המשבר שחוותה ביחד עם ענף התעופה. "יחד עמכם, עובדים יקרים, נעלה את חברת אל על לכיוונים חדשים, להישגים עסקיים ולמתן שירותים איכותיים לקהל לקוחותינו", כתב היו"ר. 

ברודט חתם בברכות הצלחה למנכ"ל החדש "בתפקיד הקשה והמורכב בתקופה המאתגרת בה אנו שרויים".

שורק ייכנס לתפקידו אחרי חפיפה עם אוסישקין בסוף חודש ינואר 2021.

לאחרונה התבשרו 5,074 מעובדי אל על כי יישארו בחל"ת עד סוף 2020. החברה מחדשת את פעילותה בהדרגה ובקרוב תשיק קו ישיר תל אביב-דובאי.