תמכו בסין בשעתה הקשה, וקיבלו אות הערכה

וגם: הקריה האקדמית אונו מינתה את פרופ' יובל אלבשן, לתפקיד דיקן הקמפוסים הרב תרבותיים בירושלים • השיחה

פעוט בבייג'ין מחזיק בידו במסכת המגן שלו בתחילת מגפת הקורונה / צילום: Andy Wong, Associated Press
פעוט בבייג'ין מחזיק בידו במסכת המגן שלו בתחילת מגפת הקורונה / צילום: Andy Wong, Associated Press

סרטון תמיכה בעם הסיני ובמאבקו בווירוס הקורונה, שהפיקו בחודש פברואר האוניברסיטה העברית וקבוצת היח"צ הסינית-ישראלית "סילקרואד גרופ - SPRG", זכה בפרס הכסף בטקס פרסי הזהב של סין למצוינות ביחסי ציבור. בסרטון השתתפו בכירי האוניברסיטה וסטודנטים, בהובלתו של נשיא האוניברסיטה פרופ' אשר כהן. אלה, שלחו איחולי בריאות והצלחה לאומה הסינית בשיא התפרצות המגיפה בסין. בקרוב אצלנו.

מצנח הזהב

הקריה האקדמית אונו מינתה את פרופ' יובל אלבשן, לתפקיד דיקן הקמפוסים הרב תרבותיים בירושלים. במסגרת תפקידו הוא יהיה אמון על פיתוח הקמפוסים בעיר, והפיכתם למרכזים רב תרבותיים ורב דתיים.

 

אזור התעשייה

כיצד מחזקים את הקשר של העובדים עם הארגון, גם כאשר הם נמצאים בבית בשל מגבלות הקורונה? בחברת מימון ישיר הוחלט לפצח את האתגר בדרך שונה, ולפתוח במשרדי החברה תחנת רדיו מקומית במיוחד. על פי התכנון התחנה תשדר במשך חמישה ימים בין השעות 9:00 - 16:30. בלוח השידורים יהיו תכנים יעודיים כמו מצעד שירים שיבחרו עובדות ועובדי החברה, ראיונות, ותחרויות נושאות פרסים. לצורך הקמת התחנה נבנה אולפן במוקד המכירות, ועבורו מחפשים מנהל/ת תחנת רדיו וכמובן עובדות ועובדים שיתפעלו אותה. 

חדשות טובות

ארגון יד שרה, יחבר כל אדם מעל גיל 70 שילדיו אינם מתגוררים בקרבתו, לחיישן נפילה ולמוקד החירום הרפואי. המהלך בשותפות עם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים