נמשך גל העזיבות באל על: הסמנכ"לים יוסי ברזני ונמרוד בורוביץ' פורשים

סמנכ"ל התחזוקה וההנדסה יוסי ברזני ונמרוד בורוביץ', סמנכ"ל אסטרטגיה, הצטיידות מטוסים ופיתוח עסקי, שכיהן בין השאר גם כיו"ר תמ"מ, הודיעו כי הם עוזבים את החברה • אתמול פורסם כי אביגל שורק יחליף את גונן אוסישקין כמנכ"ל החברה

מטוסי אל על מושבתים בשדה התעופה / צילום: Oded Balilty, Associated Press
מטוסי אל על מושבתים בשדה התעופה / צילום: Oded Balilty, Associated Press

נמשך גל העזיבות באל על: אל הפורשים עד כה מצטרפים סמנכ"ל התחזוקה וההנדסה, יוסי ברזני, ונמרוד בורוביץ', סמנכ"ל אסטרטגיה, הצטיידות מטוסים ופיתוח עסקי, שכיהן בין השאר גם כיו"ר תמ"מ (ספקית מזון לחברות תעופה). השניים מצטרפים למנכ"ל גונן אוסישקין שיעזוב את החברה בחודש ינואר, ובמקומו ימונה אביגל שורק, סגן נשיא בכיר בדלק ארה"ב.

עוד ברשימת הפורשים: היועץ המשפטי של אל על, עו"ד דן פוגלמן, אותו תחליף עו"ד קרן כהן סער שכיהנה בעבר במחלקה המשפטית של אל על. גם סמנכ"לית הכספים דגנית פלטי ברשימת העוזבים.

ברזני, שנכנס לתפקיד ב-2014, כתב לאנשי חטיבת התחזוקה וההנדסה כי ביקש לסיים את תפקידו בתום תהליך ההיפרדות מהעובדים ויישום תהליכים חדשים שמתוכננים בחטיבה. בורוביץ' נפרד מהעובדים באומרו "אני משוכנע ומאמין כי תמ"מ תתגבר על המשבר ואף תתפתח ותצמח בעתיד ותצא מן המשבר הזה מחוזקת ותמשיך להיות חברת 'הקייטרינג התעופתי הכשר' מהמובילות שיש".

עזיבת הבכירים באל על אינה מפתיעה לנוכח החלפת בעלי השליטה לאחר ההנפקה של אל על שבוצעה בחודש ספטמבר. את חברת כנפיים שהחזיקה ב-38% מאל על והייתה בעלת השליטה בה משך 15 שנים מאז הופרטה, החליפה חברת כנפי נשרים של אלי רוזנברג. עם החלפת בעלי השליטה התחלף גם רוב הדירקטוריון של אל על שבראשו עוד כיום דוד ברודט.