למרות חוק האיים הירוקים - חולה מאומתת בטיסות לאילת

משרד הבריאות פרסם כי התקבל דיווח על חולה מאומתת לנגיף הקורונה תושבת נתניה ששהתה החודש באילת • הטסים שהיו איתה בטיסה אל העיר ומחוץ לעיר מתבקשים להיכנס לבידוד

אילת / צילום: רוני בלחסן
אילת / צילום: רוני בלחסן

מאז 18 בנובמבר כל הנכנסים לאילת נדרשים להציג בדיקת קורונה שלילית, בין אם הגיעו לעיר בטיסה או ברכב. התנאי הזה הוא חלק מחוק "איי התיירות הירוקים", והוא תקף גם לאזור המלונות בים המלח. אלא שמסתבר כי גם חולים מאומתים מצליחים להיכנס לעיר.

משרד הבריאות מפרסם כי היום, 9 בדצמבר, התקבל דיווח על חולה מאומתת לנגיף הקורונה, תושבת נתניה, שהייתה בשתי טיסות של ארקיע לאילת ובחזרה. התסמינים של החולה התחילו ב-6 בדצמבר, ובאותו היום היא עלתה על טיסה חזרה למרכז הארץ.

פרטי הטיסה שמפרט משרד הבריאות הם: ב-2 בדצמבר טיסת ארקיע מספר 2821IZ שהמריאה מנתב"ג לאילת בשעה 10:00 - נוסעי טיסה זו נדרשים להיכנס לבידוד עד ל-15 בדצמבר. הנוסעת המריאה בחזרה ב-6 בדצמבר בטיסת ארקיע מנמל התעופה רמון לנמל התעופה בן גוריון. טיסה מספר 2822IZ המריאה בשעה 12:00. גם נוסעי טיסה זו מתבקשים להיכנס לבידוד וזאת עד לתאריך 19 בדצמבר.

ממשרד הבריאות נמסר כי "הנ"ל נכנסה לעיר עם אישור על תוצאה שלילית לקורונה מתאריך 30.11.2020. המשך בירור וטיפול מגעים של החולה באתרים ציבוריים באילת הועבר ללשכת הבריאות אילת".