עו"ד משה הרדי עובר מהרצוג פוקס נאמן לקרן ריאליטי

מדובר במינוי של בכיר שני בעולם הנדל"ן בפרק זמן קצר יחסית, לאחר המעבר של אדריכל אבישי קימלדורף משיכון ובינוי לריאליטי

עו"ד משה הרדי / צילום: עידן גרוס
עו"ד משה הרדי / צילום: עידן גרוס

אחרי 25 שנה שבהן עבד במשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, ראש מחלקת הנדל"ן במשרד, עו"ד משה הרדי, עוזב ומצטרף כשותף לקרן ריאליטי.

הקרן + שבראשה עומדים ד"ר מיכאל ורדי, לשעבר מנהל רשות מקרקעי ישראל, עו"ד אסף ורדי ורו"ח אוהד רוזן - מנהלת מספר קרנות פרייבט אקוויטי העוסקות בהשבחת נדל"ן. בקרן שותפים גם שמאי המקרקעין דן מנחם, עו"ד קלוד עשור ושי צפדיה. לפי אתר האינטרנט של החברה, הקרן מנהלת נכסים בהיקף כולל של למעלה מ-5.5 מיליארד שקל.

ריאליטי מחזיקה, בין היתר, בקניון ארנה בהרצליה (46.5 אלף מ"ר), בית העיתונאים בתל אביב (זכויות בנייה של 15 אלף מ"ר על שטח של 3.7 דונמים), מבנה בשטח של 900 מ"ר בשדרות רוטשילד בתל אביב, מגרש בגודל 6.5 בשכונת עג'מי ביפו (שוק האתרוג) ומגרש בגודל 4.5 דונמים בנמל יפו.

המינוי של הרדי מצטרף למינוי של בכיר נוסף עליו הודיעה לאחרונה הקבוצה. מדובר במינוי של אדריכל אבישי קימלדורף (לשעבר סמנכ"ל תכנון ואדריכל ראשי בשיכון ובינוי) למנהל פרויקטים ראשי בקרן.

אוהד רוזן, שותף מנהל בקרן ריאליטי, מסר כי "הרדי הוא אחד מעורכי הדין הוותיקים והמנוסים בארץ בתחום הנדל"ן. הוא מלווה את פעילות קרנות ריאליטי מזה למעלה מ-12 שנים, ועל כן עבורנו זהו מהלך טבעי. הרדי מצטרף לקבוצת ריאליטי כדי להרחיב את פעילותה לתחומים חדשים, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה והתרחבותה לתחומים בהם יש לה יתרון יחסי".

עו"ד מאיר לינזן השותף המנהל של משרד הרצוג פוקס נאמן מסר כי "עו"ד משה הרדי תרם למשרד משך שנים ואנחנו משוכנעים שיעשה עבודה מצוינת בקרנות ריאליטי, אותם נמשיך לשרת במקצועיות בנאמנות, כפי שעשינו עד כה".