אזורים תרכוש 98 דירות להשכרה לטווח ארוך ב-202 מיליון שקל בבת ים

Living מבית אזורים חתמה על הסכם לרכישת הדירות במגדל life, שנבנה ברחוב הנביאים פינת הקוממיות בבת ים

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living / צילום: ליאור גרונדמן
ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living / צילום: ליאור גרונדמן

Living מבית אזורים הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת 98 דירות במגדל life, שנבנה בימים אלו על ידי חברת נווה בניין ברחוב הנביאים פינת הקוממיות בבת ים תמורת 202 מיליון שקל. הדירות יושכרו לטווח ארוך.

הפרויקט, המשתרע על מגרש בגודל של כ-3 דונם, כולל מגדל בגובה 37 קומות ובו 151 יח"ד. כאמור, 98 יח"ד יושכרו לטווח ארוך והשאר ימכרו. גודל הדירה הממוצעת הוא 95 מ"ר, אך 20% מכלל הדירות הן "קטנות", ובגודל של מתחת ל-80 מ"ר. הפרויקט כולל בנוסף, בממשק עם הרחוב, גם קומות מסחר ותעסוקה וגם מלון. אדריכלי הפרויקט הם סמי טיטו ויואב אומן.

שכונת פארק הים בבת ים, ממוקמת בחלקה הדרום מערבי ביותר של העיר בת ים, ממש על גבול ראשון לציון מערב. השכונה הנמצאת בהקמה תכלול כ-10 אלף יח"ד. במרכז השכונה מתוכננים פארק ענק בשטח של כ-400 דונם המתחבר לשמורה עם תצפית על הים בשטח של 35 דונם, מתחם ספורט ופנאי מודרני ורחב ידיים, מבני ציבור וקהילה לרווחת התושבים ואזורי מסחר. בקרבת השכונה אמור לעבור הקו האדום של הרכבת הקלה.

Living מבית אזורים, מתמחה במגורים להשכרה לטווח ארוך. הפורטפוליו של החברה כולל 7 פרויקטים, בשלבים שונים של מימוש, בהיקף כולל של כ-1,200 דירות.