השיבושים בשירות פרטנר TV: התקלה תוקנה במהלך הלילה

שירות פרטנר TV חזר ברובו לעבודה תקינה, והחברה מדווחת כי בשעות הקרובות יסתיים הטיפול בתקלה • מתחילת השבוע חוו לקוחות החברה שיבושים בקליטת הטלוויזיה • בעקבות התקלה פנו נציגי הוט ללקוחות פרטנר וניסו לשכנע אותם לעבור אליהם

פרטנר TV / צילום: צחי הופמן
פרטנר TV / צילום: צחי הופמן

שירות פרטנר TV חזר ברובו לעבודה תקינה, והחברה מדווחת כי בשעות הקרובות יסתיים הטיפול בתקלה. האירוע, שהתגלגל בימים האחרונים והחריף אתמול (ב') עד לכדי שיבושים קשים, טופל במהלך הלילה לאחר שהעומסים קטנו. החברה הצליחה להשתלט על התקלה בעזרת צוותים טכניים בארץ ובחו"ל.

בעקבות האירוע, עשרות אלפי מנויים של החברה הורידו אפליקציות של ערוצי הברודקאסט והצליחו לראות שידורים, במקביל לצפייה בנטפליקס וביוטיוב שלא נפגעה.

בתוך כך נרשם עוד שיא של מתיחות בין פרטנר להוט, וזאת בעקבות פניות של נציגי הוט ללקוחות של פרטנר באמצע התקלה וקריאה לעבור אליה. גורמים בפרטנר אמרו בתגובה לפעילות של נציגי מכירות של הוט בזמן התקלה: "התנהגות מגעילה של נציגים של מתחרה, שבחרה לנסות ולנצל את המצב. זה לא יעזור לה - עד היום רבבות רבות של לקוחות עזבו את הוט לפרטנר, וזה יימשך".

תקלה כלל-ארצית ברשת של פרטנר

לקוחות פרטנר TV חוו מיום ראשון שיבושים קשים בשידור. מפניות של לקוחות עולה כי החברה דיווחה על תקלת תשתית כלל-ארצית.

בחברה אישרו כי ישנה תקלה הנובעת ככל הנראה מבעיית עומסים, אבל היא נפתרת באמצעות אתחול של הממיר וסנכרון שלו מול מערכות השידור של החברה. בעקבות התקלה התרבו הפניות של לקוחות למוקדי השירות ויצרו עומס ניכר.

בעמוד הפייסבוק של החברה תקפו לקוחות פרטנר את התנהלות החברה בתקלה על רקע טענתם כי מדובר בתקלה שנמשכת כבר כמה ימים. חלק מהלקוחות טענו כי מדובר בשיבושים שנמשכים כבר כמה ימים ברציפות, וכי לא ניתן להשיג את מוקדי השירות שמוצפים בפניות.

פרטנר קראה ללקוחות להוריד אפליקציות של ערוצי הברודקאסט, וזאת על-מנת שיוכלו לצפות בשירותי טלוויזיה עוקפים שלא דרכה.

 

לקוחות שפנו לגלובס סיפרו כי הם מתקשים לעבור בין ערוצים או שאינם מצליחים לצפות כלל. ככל הנראה מדובר בתקלה שהיא ברמה ארצית ולא נקודתית, ולכן הפניות הגיעו מכל הארץ.

כאמור, החברה הדריכה את הלקוחות שעליהם להסתנכרן מחדש בדרך של הוצאה וחיבור מחדש של הממיר, מה שאמור לפתור את הבעיה. 

מפרטנר נמסר אתמול בתגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר TV. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינלאומיים, פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".