תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

רונית שגב, מייסדת ומנכ"לית ביופור / צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה
רונית שגב, מייסדת ומנכ"לית ביופור / צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור. היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס.

ביופור היא חברת קוסמטיקה מדעית שנוסדה לפני 14 שנים על-ידי רונית שגב. לחברה יש ליין מוצרים מקצועי הנמכר בהתאמה אישית על-ידי קוסמטיקאיות מקצועיות.

ההתקשרות עם משרד פרסום גדול נובעת מההחלטה אסטרטגית של החברה לעלות מדרגה ברמת המודעות למותג בזירות הפרסום המסורתי והפרסום הדיגיטלי מוטה התוכן. בשנה האחרונה החלה החברה לפרסם בטלוויזיה והגבירה דרמטית את נוכחותה בזירות הדיגיטל, תוך שימוש בפרזנטורית לירז צ'רכי.

לדברי רונית שגב, מייסדת ומנכ"לית ביופור, "בשנים האחרונות חברות הקוסמטיקה המקצועיות, אלה שמוצריהן נמכרים רק במכוני הקוסמטיקה ולא על מדפים, שינו אסטרטגיית פרסום. הן משקיעות יותר בפרסום לקהל הרחב כדי להביא דרישה 'מלמטה' למותג".

לדבריה, "ביופור נחשבה בעשור האחרון למובילה בענף המקצועי - ברמת התוצאות וברמת הידע המקצועי. אולם השנים האחרונות הביאו אותנו להבין כי גם לצרכן יש אמירה. ולכן, בחרנו לעלות שלב ולשנות את תמהיל הפרסום והשיווק. להגיע אל הצרכן הסופי, בארץ ובעולם, באמצעות אסטרטגיה מובילה ופורצת דרך. אנו מאמינים שהשותף הראוי ביותר הוא משרד הפרסום יהושע TBWA".