הממשלה תדון מחר בהארכת הסגר; כחול לבן מתנגדת בשלב זה

ראש הממשלה נתניהו אמר היום שצריך להאריך את הסגר ואת סגירת הגבולות כדי למנוע הפצה של המוטציה הבריטית • כחול לבן מתנגדת בשל הניסיונות לרכך את החקיקה על הגדלת הקנסות

נתניהו במתחם חיסונים של מכבי בהיכל שלמה ת"א / צילום: רובי קסטרו - וואלה חדשות
נתניהו במתחם חיסונים של מכבי בהיכל שלמה ת"א / צילום: רובי קסטרו - וואלה חדשות

הממשלה תתכנס מחר לדון בהארכת הגבלות הסגר, האמור להסתיים ביום ראשון. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי כדי להגן בפני המוטציה הבריטית ה"משתוללת בעולם" שהצליחה להיכנס לישראל צריך להמשיך את הסגר וגם להאריך את איטום הגבולות. "אנחנו הראשונים בעולם לסגור את הגבולות ולא לאפשר לשום טיסות מסחריות להיכנס למדינת ישראל. אני אוסיף לכך עכשיו את ניתוק הגישות היבשתיות כולל כבישי הירדן".

בביקור במרכז חיסונים בשדרות אמר נתניהו כי "הצלחנו לבלום את התפשטות המוטציה, אבל צריך לחסל אותה לחלוטין, ולהבטיח שלא יכנסו מוטציות חדשות שאנחנו לא מכירים".

עם זאת בשל הוויכוח על הצעת חוק הגדלת הקנסות, הנידון כעת בכנסת, כחול לבן מתנגדת להארכת הסגר. "או שכולם יישמעו לסגר, או שלא יהיה סגר. שיהיה ברור לתחמנים מהליכוד: כחול לבן לא תוותר על כך שכל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ יהיו סגורים. בניגוד לנתניהו, יש לנו אחריות. לא נאפשר מדיניות מופקרת משיקולים פוליטיים שעולה בחיי אדם. דין בני ברק כדין הרצליה", נאמר בהודעת המפלגה.