שיתוף-הפעולה של וויל סמית' עם טדי הפקות ועידו רוזנבלום

וגם: רדיו תל אביב משיק תוכנית חדשה בשיתוף "פתחון לב", ואורי אבל מתמנה למנכ"ל קניון שבעת הכוכבים

וויל סמית' / צילום: Associated Press, Thibault Camus
וויל סמית' / צילום: Associated Press, Thibault Camus

חברת ההפקה ווסטברוק מדיה של בני הזוג, השחקנים והמפיקים האמריקאים וויל סמית' וג'אדה פינקט סמית', הכריזה על שיתוף-פעולה עם גוף ישראלי - טדי הפקות. במסגרת שיתוף-הפעולה אושרו להפקה שני פורמטים חדשים: שעשועון וסדרת אימה, שאותם יצרו עידו רוזנבלום ועודד תבור, המנהלים בטדי הפקות מחלקת פיתוח והפקה ייעודית לשוק הבינלאומי.

עם ההודעה צייצה בטוויטר מגישת חדשות קשת 12, יונית לוי, שהיא גם זוגתו של רוזנבלום: "אולי אני משוחדת, אבל חיבור בין עידו לבין חברת ההפקה של וויל סמית' נשמע לי מבטיח".

הבונוס השנתי של אינטל:

עובדי אינטל יקבלו גם השנה את הבונוס השנתי, כך נודע לגלובס. הבונוס דומה בהיקפו לבונוס שחולק בשנה שעברה: 2.8 משכורות. "הבונוסים מוענקים לרוב עובדי החברה והם משקפים את הצלחת החברה ורווחיות", נמסר מהחברה.

אורי ברקוביץ'

חדשות טובות:

רדיו תל אביב משיק תוכנית חדשה בשיתוף "פתחון לב". את התוכנית, שתוקדש לטיפול במצוקות חברתיות, יגיש אודי סגל, מדי שישי ב-12:00, ואליו יצטרף מנכ"ל הארגון אלי כהן.

מצנח הזהב:

כחצי שנה לאחר שעזב את ניהול קניון TLV: אורי אבל מתמנה למנכ"ל קניון שבעת הכוכבים שבבעלות הכשרת הישוב, אשר בניהול ובשליטת עופר נמרודי. המינוי מתרחש בימים בהם הקניון, בדומה למתחריו, אינו מורשה לפעול בשל הסגר. אבל כיהן במשך כ-10 חודשים כמנכ"ל קניון TLV, וכפי שנחשף בגלובס עזב במאי האחרון. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל תחום מתחמי הקניות בקבוצת הנדל"ן מבנה, כמנכ"ל קניון רמת אביב וכמשנה למנכ"ל קניוני עזריאלי. 

-------

שלושה חודשים לאחר העזיבה של המנכ"ל, חברת הלוגיסטיקה והשילוח פריץ ממנה מנכ"ל חדש. לגלובס נודע כי החברה מינתה את עמוס גבאי, מי שעד היום שימש כמנכ"ל החברה הבת, לבנון קוגן, בתקווה ליציבות מחודשת. בתפקידיו הקודמים ניהל גבאי תחומים שונים בעולם התפעול בחברת HP, ובין היתר שימש כסמנכ"ל לרכש ושרשרת האספקה. הוא יתפוס את מקומו של יורם איל שכפי שנחשף בגלובס, עזב כדי לנהל את חברת הקמעונאות של דלק לאחר שנרכשה על ידי להב אל.אר ואורי מנצור.

שני מוזס