מאסק מצייץ, השוק קופץ: המיליארדר שינה את הביו שלו בטוויטר, והקפיץ את הביטקוין

אלון מאסק ממשיך להקפיץ מניות, או במקרה הזה מטבעות וירטואליים: מאסק שינה את הביו בפרופיל הטוויטר שלו למילה "ביטקוין" ושער המטבע קפץ תוך דקות • זו לא הפעם הראשונה שמאסק מקפיץ את הביטקוין על ידי ציוצים, כשלפני חודש הוא צייץ "ביטקוין הוא בולשיט כמעט כמו כסף פיאט"

אלון מאסק / צילום: John Raoux, AP
אלון מאסק / צילום: John Raoux, AP

אלון מאסק ממשיך להקפיץ מניות, או במקרה הזה מטבעות וירטואליים. לאחר שבימים האחרונים מאסק צידד במשקיעים מ-WallStreetBets ע"י ציוץ של ממים ומשחקי מילים סביב מניות נבחרות, דבר שגרם להזנקת המניות הללו עוד יותר. בנוסף, לאחר עדכון מדיניות הפרטיות של וואטאספ, מאסק צייץ לעוקבים שלו (43.7 מיליון) "תעברו לסיגנל", חברה מתחרה לשירות. היום (ו') מאסק שינה את הביו בפרופיל הטוויטר שלו למילה "ביטקוין" ושער המטבע קפץ תוך דקות.

הביו החדש של אלון מאסק / צילום: צילום מסך
 הביו החדש של אלון מאסק / צילום: צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שמאסק מקפיץ את שער הביטקוין. כמה שעות לאחר שמחיר הביטקוין שחצה את רף ה-24 אלף דולר, מאסק העלה ציוץ ובו רשום "ביטקוין היא מילת הביטחון שלי". זמן קצר לאחר מכן, העלה המיליארדר האמריקאי ציוץ נוסף, ובו כתב: "ביטקוין הוא בולשיט (bs) כמעט כמו כסף פיאט".

לא ברור עד כמה ציוצי הטוויטר של מאסק בנושא הביטקוין רציניים או לא. במאי 2020   חשף מאסק מהו היקף החזקות הביטקוין שלו - היקף צנוע מאוד, של 0.25 ביטקוין בלבד. באותה עת נע שער הביטקוין סביב 9,400 דולר, אלא שמאז כמובן עלה ערך הביטקוין ואפשרי שהוא קנה עוד.