העורך הראשי של אתר וואלה, מעין דגן, הודיע על פרישה מהתפקיד

דגן הצטרף לצוות וואלה לפני שמונה שנים, במהלכן שימש במגוון תפקידי עריכה בכירים, בשיאם עמד בראש מערכת החדשות ולאחר מכן מונה לעורך הראשי של האתר

מעין דגן / צילום: ניב אהרונסון
מעין דגן / צילום: ניב אהרונסון

שבועות ספורים לאחר שוואלה עבר רשמית לידיו של איש העסקים אלי עזור, מודיע העורך הראשי של האתר, מעין דגן, על פרישתו מהתפקיד. דגן הצטרף לאתר וואלה לפני שמונה שנים, אשר במהלכן שימש במגוון תפקידי עריכה בכירים, בשיאם עמד בראש מערכת החדשות ולאחר מכן כעורך הראשי.

דגן כידוע ניהל את התוכן של וואלה בתקופה מורכבת והיה בין הבכירים שנותרו האתר גם לאחר התפוצצות פרשת תיק 4000, במסגרתו נחשד שאול אלוביץ', בעלי האתר דאז, כי השתמש לכאורה במערכת החדשות של האתר כמטבע עובר לסוחר כדי להשיג יעדים עסקיים פרטיים שלו. נזכיר כי התפוצצות הפרשה הולידה כתבות תחקיר וידיעות חדשותיות שהיו עלולות לפגוע באופן קשה במוניטין העיתונאי של וואלה. דגן כאמור בחר להישאר וסייע להעלות בהדרגה את האתר על הפסים הנכונים.

בתחילת השנה עבר אתר וואלה רשמית לידיו של עזור, שמתכוון על-פי ההערכות להגדיל את הסינרגיה בין האתר לעסקים אחרים מתחום החדשות שבבעלותו, ביניהם "מעריב" ותחת הרדיו 103FM. ניצנים ראשונים לכך ניתן היה לראות בהחלטה לשלב בוואלה את טור התגובה של העיתונאי בן כספית על הפרסומים בגלובס, לפיהם חלק מהאינפורמציה שהעביר למשטרה סייעה בחקירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. נזכיר כי כספית כותב ב"מעריב" באופן קבוע ומשדר ב-103FM תוכנית יומית עם ינון מגל. כבר עם השלמת הרכישה העריכו גורמים בתעשייה כי במסגרת המהלך צפוי עורך "מעריב", דורון כהן, להפוך לסוג של עורך על האחראי על כלל התכנים החדשותיים.

מעין דגן מסר היום (א'): "אחרי שמונה שנים מאתגרות ומלאות סיפוק בוואלה, אני מרגיש שזו העת הנכונה עבורי לסיים את תפקידי ולפנות לאתגרים חדשים. אני חש גאווה גדולה על ההישגים העיתונאיים הלא מבוטלים שהשגנו בשנים האחרונות, ובטוח שהאנשים המוכשרים שעובדים באתר ימשיכו באותה דרך. אני מודה לעידו אשד על האמון בי ועל כך שהעניק לי חופש מקצועי מוחלט".

מנכ"ל וואלה! NEWS, עידו אשד, בירך את דגן על עבודתו המסורה והמקצועית ועל תרומתו הרבה להצלחתה של וואלה ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.