נערכים ליום שאחרי הקורונה: אתר חדש לקרוזים

חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, משיקה אתר להזמנות חופשת שייט • וגם: ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח

ספינת קרוז / צילום: Shutterstock, Denis Belitsky
ספינת קרוז / צילום: Shutterstock, Denis Belitsky

הציפייה הייתה שיותר מ-32 מיליון נוסעים ישייטו להם בקרוזים ב-2020 אבל לקורונה היו תוכניות משלה והענף כמעט שנמחק לחלוטין בשנה שלא תישכח בתיירות העולמית. אלא שבלי אופטימיות אין תקווה, וכך גם בענף הקרוזים נערכים ליום שאחרי ומצפים מהנוסעים לשכוח את אירועי הדיאמונד פרינסס ולצעוד בבטחה לנופש צף דרך אתר שירכז את כל מה שצריך לחופשה בקרוז.

חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, משיקה אתר להזמנות חופשת שייט הכוללת קרוז, טיסה (כולל של חברות לואו קוסט) ומלון. כיאה למציאות החדשה בענף המזמינים יוכלו לדחות או לבטל את ההפלגה עד 48 שעות לפני היציאה. בחברה מציינים כי מדיניות הביטול החדשה לא תוביל לעליית מחירים. את ההזמנות אפשר לבצע בעברית ובקרוב האתר יעלה בערבית וברוסית. האתר נגיש לצרכנים ולסוכני נסיעות. ואיך מסירים את החסמים מהנוסעים? ההפלגות יצאו עם תפוסה חלקית, תיבחן עדיפות לנופשים המחוסנים המחזיקים בדרכון ירוק ודרך שילוב של בדיקות קורונה לפני עלייה לאונייה.

מצנח הזהב

ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, תפקיד חדש בחברה בארץ. סיימון עובר למיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח לאחר שנתיים במיקרוסופט ישראל ארגון השיווק והמכירות, שם כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות.

-----

חברת פיוצ'ר קרופס מדווחת על מינויים חדשים שייכנסו לפועל עם השלמת תהליך מיזוג עם אינפימר: עופר אלשיך, לשעבר סמנכ"ל הכספים של רשת 13 וסמנכ"ל כספים בקבוצת חברות העוסקות בתחום הקנאביס הרפואי, ימונה לסמנכ"ל הכספים של החברה. סוזן מוסמנס, לשעבר בכירה בחברת מארס העולמית, מומחית בתחום המזון, תמונה למנהלת חטיבת העסקים וחברת הנהלה בכירה. מוסמנס, תושבת הולנד, ניהלה בעברה גם חברת ייעוץ לארגונים בתחומי האגרוטק. פיוצק קרופס מפתחת פתרונות טכנולוגיים להשבחת גידולים חקלאיים.

-----

דנה רביד מנחם, מי שכיהנה כסמנכל"ית השיווק של מרצדס בקבוצת כלמוביל, מונתה למנכ"לית מותג רכבי היוקרה ג'נסיס בישראל, המצטרף לקבוצה. בעברה, לפני שהגיעה לכמוביל, שימשה רביד מנחם כמנהלת השיווק הקמעונאי בבנה"פ.

----

ערן הוכמן ויוחאי בניטה מונו שניהם לתפקיד משנה למנכ"ל ברשת 13. בניטה מכהן בתפקיד סמנכ"ל הכספים, והוכמן בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי וההשקעות. השניים הם חלק מהצוות שסייע למנכ"ל רשת אבי בן טל ביישום תכנית הקיצוצים וההתייעלות שהוביל. תפקידם של השניים יישאר באותה מתכונת גם לאחר המינוי, למעט הרחבת אחריותו של בניטה גם על מחלקת המחקר.

ענת ביין-לובוביץ'

חדשות טובות

עמותת יוניסטרים בתמיכת חברת טבע וארגון 8400, יצאו בתוכנית הוקרה לצוותים הרפואיים, שבמסגרתה בניהם ובנותיהם של עובדי הרפואה, מפתחים מיזמים למלחמה בנגיף.

-----

קבוצת האג"ח החברתיות SFI, יזמה אג"ח להפגת בדידות בקרב קשישים בת"א, במסגרתה מעל 50 מתנדבים יסייעו להקניית מיומנויות לניהול חייהם החברתיים בקהילה.