רובין הוד תשדר פרסומת בסופר בול, וברדיט כועסים

החברה עומדת לשדר בסופר בול הקרוב פרסומת שעלותה הוא כ-5.5 מיליון דולר • ההחלטה גררה ביקורת ברדיט: "הם סגרו לנו את המסחר בטענה שאין מספיק נזילות, ואז הולכים וקונים פרסומת"

הפרסומת של רובין הוד לסופר בול / צילום: צילום מסך
הפרסומת של רובין הוד לסופר בול / צילום: צילום מסך

לאחר שספגה ביקורת רבה על תפקודה בסאגה המתמשכת של מניות גיימסטופ ו-WallStreetBets, ועל כך שסגרה את האפשרות לסחור במניות מסוימות בשבוע שעבר, רובין הוד עומדת במבחן ציבורי חדש: פרסומת בסופר בול.

החברה עומדת לשדר בסופר בול הקרוב פרסומת שעלותה הוא כ-5.5 מיליון דולר ואורכה כ-30 שניות. את זמן השידור החברה קנתה עוד בדצמבר, לפני סערת יחסי הציבור שהתחוללה בשבוע האחרון, אך החברה ניצבה בפני הדילמה מה לעשות עם זמן השידור: לשדר תשדיר שיתכתב עם המאורעות האחרונים, לבטל את הפרסומת או להמשיך כרגיל. 

החברה בחרה להמשיך כרגיל, וההחלטה גררה ביקורת ברדיט: "הם סגרו לנו את המסחר בטענה שאין מספיק נזילות, ואז הולכים וקונים פרסומת", רשמו בפורום של WallStreetBets. 

הודעה בפורום WallStreetBets / צילום: צילום מסך
 הודעה בפורום WallStreetBets / צילום: צילום מסך

"אנחנו רוצים להזכיר לאנשים ששמעו את השם שלנו לראשונה רק לאחרונה מה עומד מאחורי החברה", אמרה הדוברת של החברה. הפרסומת מראה אנשים רגילים מבצעים פעילויות רגילות כמו ללכת לריצה ולייבש את השיער, בעוד שערוץ קריינות מספר על האפשרויות שהאפליקציה מאפשרת, ומסכם בכך ש"אתה לא צריך להיהפך למשקיע - אתה נולדת כזה".