אינטל ממנה שישה ישראלים לתפקידים בכירים בחברה העולמית

אורי פרנק, רן ברנסון, אופיר אדליס, אילן ברסלר, אופיר בוכובזא-דגני ויהונדב משה ימונו לתפקידים בדרגת סגן נשיא או דרגה מקבילה

אורי פרנק / צילום: דוברות אינטל
אורי פרנק / צילום: דוברות אינטל

אינטל הודיעה היום על מינויים של ששה בכירים באינטל ישראל שיקודמו לתפקידים בכירים באינטל העולמית. המינויים כולם לדרגת סגן נשיא בחברה או לתפקיד בכיר המקביל לתפקיד סגן נשיא. הבכירים שזכו לקידום הם אורי פרנק, רן ברנסון, אופיר אדליס, אילן ברסלר, אופיר בוכובזא-דגני ויהונדב משה.

מאינטל ישראל נמסר כי "המינויים החדשים מצביעים על ההערכה שיש באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל. סגני הנשיא החדשים והמובילים הטכנולוגיים בדרגת Intel Fellow של אינטל ישראל עובדים על האתגרים הטכנולוגיים המורכבים ביותר ומשפיעים על הצלחת החברה העולמית".

אורי פרנק, המשמש כיום כמנהל ארגון הנדסה של אינטל בקבוצת הפיתוח Core & Client ימונה לתפקיד סגן נשיא תאגידי, הנחשבת זוהי אחת הדרגות הבכירות ביותר באינטל העולמית. פרנק מנהל כיום כאלפיים עובדים בישראל, הודו וארה"ב. בתפקידו הוא אחראי להגדרת ופיתוח מוצרי הקליינט (מחשוב אישי) והליבה עבור מחשבים ודאטה סנטר.

רן ברנסון, האחראי על פיתוח ליבת המחשוב הבאה של אינטל ימונה לסגן נשיא בקבוצת הפיתוח Intel Core & Client Development. כיום מוביל ברנסון עם קבוצת הפיתוח שלו שינוי מהפכני בליבת המעבדים שיהווה בסיס למעבדי אינטל העתידיים. בתפקידו הקודם ניהל רן את פיתוח מעבדיי הקליינט (לפטופים ונייחים) של אינטל שיצאו לשוק בקרוב.

יהונדב משה, שמנהל את קבוצת Client Connectivity Division, במסגרתה הוא מוביל פיתוח של קניין רוחני (IP) וומוצרים שונים בתחום הקישוריות - ימונה לסגן נשיא בקבוצת IP Engineering.

אילן ברסלר, המוביל כיום את פיתוח טכנולוגיות ומוצרי תקשורת אלחוטית המספקים פתרונות וויפי, בלוטות', וסלולר, ימונה לסגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי. 

שני בכירים מונו לתפקידי מומחה טכנולוגי בכיר - Intel Fellow. אופיר אדליס מונה לתפקיד זה בקבוצת המחשוב האישי. כיום מוביל אדליס את פעילות הארכיטקטורה של פלטפורמות ומעבדי אינטל העתידיים למחשוב אישי בישראל. בשנים האחרונות היה אחראי לפרויקטים כגון מעבדי אייס לייק שיצאו לשוק הלפטופים ב-2019, מעבדי רוקט לייק שעתידים לצאת ברבעון הקרוב עבור שוק הדסקטופים ומעבדי אלדר לייק, שיצאו בהמשך השנה לשוק.

בכיר נוסף שימונה לתפקיד הוא ד"ר אופיר בוכובזא-דגני, שכיום מוביל מחקר וחדשנות בטכנולוגיות של מעגלי רדיו וגלים מילימטרים משולבים בטכנולוגיות סיליקון למערכות תקשורת אלחוטיות.