אלוט צמחה ב-23.5% ב-2020 וצופה צמיחה של עד כ-10% ב-2021

אלוט סיימה את השנה עם צמיחה של 23.5% בהכנסות לרמה של כ-136 מיליון דולר, מתוך זה כ-39.1 מיליון דולר נרשמו ברבעון הרביעי – צמיחה של 27.9% לעומת הרבעון המקביל

ארז ענתבי, נשיא אלוט תקשורת / צילום: עינת לברון
ארז ענתבי, נשיא אלוט תקשורת / צילום: עינת לברון

מניית אלוט נסחרת בעלייה לאחר שהחברה פרסמה היום (ג') את דוחות הרבעון הרביעי ושנת 2020 כולה. אלוט סיימה את השנה עם צמיחה של 23.5% בהכנסות לרמה של כ-136 מיליון דולר, מתוך זה כ-39.1 מיליון דולר נרשמו ברבעון הרביעי - צמיחה של 27.9% לעומת הרבעון המקביל.

אלוט רשמה ברבעון הרביעי הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל, ובשנה כולה ההפסד הסתכם ב-9.3 מיליון דולר, עלייה של 8% לעומת ההפסד שנרשם ב-2019. על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, אלוט עברה לרווח נקי ברבעון הרביעי, בסך 382 אלף דולר שהם סנט אחד למניה. ברמה השנתית נרשם הפסד נקי Non-GAAP בגובה 3.6 מיליון דולר, שהם 10 סנט למניה. התזרים השנתי מפעילות שוטפת היה שלילי בסך 12.2 מיליון דולר, ובסוף השנה היו בקופת החברה 99.4 מיליון דולר.

ב-2021, החברה צופה הכנסות של 145-150 מיליון דולר, שישקפו צמיחה של 6.7%-10.4% ביחס ל-2020. ההנהלה מצפה לחתום על עסקאות נוספות בתחום הסקיוריטי במודל של הכנסות חוזרות בשנה זו, עם MAR (פוטנציאל הכנסות מקסימלי) של מעל 180 מיליון דולר, וכן שההכנסות החוזרות מתחום זה ב-2021 יהיו 6-8 מיליון דולר, ויעלו ל-25 מיליון דולר לפחות ב-2022.

אלוט מספקת פתרונות לספקיות תקשורת, כגון פתרונות אבטחה. בעבר התמקדה בתחום ניהול וניטור תעבורת היישומים באינטרנט.

ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט, מסר: "אנו מאוד מרוצים מהישגי החברה בשנת 2020, המראים המשך צמיחה חזקה ומתמשכת בהכנסות וביצועים יציבים במהלך השנה. האיומים ברשת האינטרנט במגמת גידול ומספר עולה של לקוחות ומפעילים רואים את הצורך בהגנה מבוססת רשת. למרות הגבלות תנועה ועיכובים כתוצאה ממגפת COVID-19, חתמנו על עסקאות בתחום הסקיוריטי עם הכנסות חוזרות בסכום של 192 מיליון דולר במונחיMAR - גבוה משמעותית מעבר ליעד שלנו. אנו רואים בכך עדות לצורך הגבוה בשירותי סייבר מבוססי רשת פשוטים לשימוש".

לדברי ענתבי, 2021 תהיה שנת טרנספורמציה בשוק. "אנו ממשיכים להשקיע במוצרים שלנו ובשיווק ומכירות, על מנת לממש את ההזדמנויות העומדות בפנינו. אנו מאוד מעודדים מתשומת הלב שאנו צוברים ומצפים להמשיך ולחתום על עסקאות סקיוריטי נוספות של הכנסות חוזרות במהלך 2021 עםMAR של 180 מיליון דולר, אשר יבטיחו לנו צמיחה בת קיימא וארוכת טווח. אנו מצפים לקצור את הפירות ממהלך זה בשנים הבאות", אמר ענתבי.