נכס בפאלם ביץ' שהיה שייך בעבר לטראמפ נמכר בכ־140 מיליון דולר

האחוזה על שפת האוקיינוס בפלורידה הייתה פעם חלק מאחוזה גדולה יותר שהייתה שייכת לנשיא ארה"ב לשעבר • הבית, שנבנה על שליש מהמגרש, הפך לאחד היקרים ביותר שנמכרו אי-פעם

פאלם ביץ', פלורידה. הנכס נמכר עבור כ־140 מיליון דולר / צילום: Shutterstock
פאלם ביץ', פלורידה. הנכס נמכר עבור כ־140 מיליון דולר / צילום: Shutterstock

בית בפאלם ביץ', פלורידה, שנבנה על קרקע שהייתה שייכת פעם לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, נמכר עבור מחיר הקרוב למחיר המבוקש של 140 מיליון דולר - כך אמר אדם המכיר את העסקה. אם העסקה תיסגר, הבית יהפוך לבית הכי יקר שאי-פעם נמכר בארה"ב.

המחיר הוא רק מעט פחות מהשיא הלאומי לבית למשפחה אחת: 165 מיליון דולר שמנכ"ל אמזון ג'ף בזוס שילם בשנה שעברה על אחוזה בלוס אנג'לס. מנהל קרן הגידור קן גריפין מחזיק בשיא לדירות הקונדומיניום היקרה ביותר שאי-פעם נמכרה בארה"ב, לאחר שקנה פנטהאוז מדרום לסנטרל פארק בניו יורק סיטי תמורת 238 מיליון דולר.

הנכס בפאלם ביץ' היה בשוק רק זמן קצר ונרשם עבור מחיר של 140 מיליון לפני כמה שבועות. הוא ממוקם באחד האזורים האופנתיים ביותר בקהילה העשירה וצמוד לאחוזה השייכת למיליארדר נלסון פרז, על-פי הרישומים.

הבית, שבנייתו הסתיימה לאחרונה, כולל תשעה חדרי מגורים, עם חלונות מהרצפה עד התקרה, והוא בגודל של כ־1,950 מטר רבוע, כך נרשם בפרסום. הבית נמצא ממש על הים, ויש לו שילוב של פרקטים ושיש ברצפות, אמצעי בידור מעולים כולל בר, חדר משחקים, מרתף יינות וסלון יופי. יש בנכס גם אולם הקרנות סרטים ובריכה ענקית, כך ניתן לראות מצילומים שצורפו לפרסום על המכירה.

החברה המוכרת את הנכס היא חברה בע"מ בבעלות הקבלן מארק פולטה מפלורידה. הייתה תקופה מסוימת בה המגרש עליו בנוי הבית היה חלק מאחוזה על הים שהייתה שייכת לנשיא לשעבר טראמפ ,שהייתה מכונה "בית הידידות". טראמפ מכר את האחוזה ב־2008 תמורת 95 מיליון דולר למיליארדר הרוסי דמיטרי ריבולובלב. אחר-כך חולקה האחוזה לשלושה מגרשים, ואחד מהם נמכר לפולטה בשנת 2017 תמורת 37 מיליון דולר.

אדם המכיר את העסקה אמר כי הקונה הוא תושב ניו יורק העוקר לפלורידה עקב המגפה. כמה מתושבי ניו יורק העשירים ביותר עברו לפאלם ביץ' במהלך משבר הקורונה.

לורנס מנס מהפירמה לורנס א' מנס ושות' ייצג את המוכר. הקונה יוצג בידי ריאן סרהאנט שעבד בעבר עם כריסטופר לוויט מחברת דאגלס אלימן בפלורידה.