בתקופת הקורונה כולם מצמצמים. איך להראות ללקוח שאנחנו לא "מותרות" בימים אלה?

מלי ביצור-פרנס, מנכל"ית חברת הייעוץ תפן: "עכשיו ארגונים זקוקים יותר מתמיד לשירותים ולכלים שיעזרו להם לחסוך כספים ולהגדיל פריון"

מלי ביצור־פרנס, מנכ"לית קבוצת Tefen ישראל, חברת ייעוץ גלובאלית / צילום: ענת קזולה
מלי ביצור־פרנס, מנכ"לית קבוצת Tefen ישראל, חברת ייעוץ גלובאלית / צילום: ענת קזולה

מלי ביצור־פרנס, מנכ"לית קבוצת Tefen ישראל, חברת ייעוץ גלובאלית. מה שלומכם בימים אלה?
שוק הייעוץ ספג בקורונה מכה קשה. המצב גרם לארגונים להוציא פחות על מה שנתפס כ"מותרות". האתגר שלנו היה להוכיח שזה לא מותרות, להפך, כי עכשיו ארגונים זקוקים יותר מתמיד לשירותים ולכלים שיעזרו להם לחסוך כספים ולהגדיל פריון.

נרתמנו לעבודה מרחוק ופיתחנו תוכנית אסטרטגית ייעודית לקורונה, שמבוססת על שיטות התייעלות והבראת ארגונים. לעובדים שלי אני אומרת שהמצב הוא לא גזירת גורל. צריך להתאים את עצמנו למצב, ולא לחכות שהמצב יתאים את עצמו אלינו.

השראה: רחל המשוררת, שיריה ודמותה. גירשו אותה מהקבוצה בגלל מחלתה והיא יכלה להיות מרירה, אבל היא התמקדה באהבה נקייה וחתרה להשגת מטרתה, להיקבר ליד הכינרת. 

המלצה: "המדרגות", דוקו-פשע המתעד את משפטו של אדם שהורשע ברצח אשתו. השאלה המרכזית איננה מי רצח, אלא הסוגיה אם יש דרך טובה להגיע לצדק על אף הליקויים במערכת המשפט.