כונס הנכסים של אריה עובדיה פרסם הצעה לרכישת כ-7% מחזקותיו בדסטיני החזקות

כשלוש שנים לאחר שאיש העסקים אריה עובדיה נכנס להליך של פשיטת רגל בעקבות צבירת חובות של עשרות מיליוני שקלים, כונס הנכסים שלו והמנהל המיוחד פרסמו הצעה לרכישת כ-7% מהחזקותיו בחברת דסטיני החזקות, במחיר מינימום של 32 מיליון שקל

אריה עובדיה / צילום: קובי קנטור
אריה עובדיה / צילום: קובי קנטור

כשלוש שנים לאחר שאיש העסקים אריה עובדיה נכנס להליך של פשיטת רגל בעקבות צבירת חובות בהיקף מוערך של כמה עשרות מיליוני שקלים, כונס הנכסים שלו, עו"ד פיני יניב ממשרד מיתר ושות', והמנהל המיוחד פרסמו הצעה לרכישת כ-7% מהחזקותיו בחברת דסטיני החזקות, במחיר מינימום של 32 מיליון שקל.

ככל הידוע, נגד עובדיה הוגשו תביעות חוב רבות בשנים האחרונות, בין היתר על-ידי חברת מאיר של יעקב שחר, שבעברה הייתה בעלת השליטה בחברת הביטוח הפניקס, שם שימש עובדיה כיו"ר, וכן על-ידי כמה בנקים.

עובדיה הוא דמות מוכרת בשוק ההון, וכיום הוא מכהן בין היתר כיו"ר חברת הנדל"ן הבורסאית גירון, שבשליטה בה מחזיק אבי רויכמן, מנכ"ל גירון, באמצעות חברת דסטיני השקעות, ואשר לעובדיה יש בה נתח מההחזקות.

מסמכים שהוגשו בחודש שעבר לבית המשפט המחוזי מרכז חשפו כי המנהל המיוחד, עו"ד אדי לזר, וכונס הנכסים קיבלו את הצעת בית המשפט לגשת להליך של גישור בפני השופט בדימוס עדי זרנקין.