הסכם פשרה בין קבוצת גולף לבין מייסד עדיקה דדי שוורצברג

גולף מגלה כי בהתאם להסכם הפשרה, "הצדדים ויתרו על טענותיהם זה כלפי זה, כאשר התניות לגבי אי-תחרות ואי-שידול בהתאם להסכמי ההעסקה שנכרתו בזמנו בין החברה לבין שוורצברג, נותרו בתוקפן"

דדי שוורצברג, מייסד עדיקה / צילום: אלירן אביטל
דדי שוורצברג, מייסד עדיקה / צילום: אלירן אביטל

הסכם פשרה בין קבוצת האופנה גולף לבין מייסד עדיקה דדי שוורצברג - כך עולה מדיווח שמסרה הבוקר (א') החברה. לפי הדיווח של גולף, בעלת השליטה בקמעונאית האופנה עדיקה, נחתם הסכם פשרה בין החברה לבין שוורצברג, לשעבר מנכ"ל ודירקטור בחברה.

גולף מגלה כי בהתאם להסכם הפשרה, "הצדדים ויתרו על טענותיהם זה כלפי זה, כאשר התניות לגבי אי-תחרות ואי-שידול בהתאם להסכמי ההעסקה שנכרתו בזמנו בין החברה לבין שוורצברג, נותרו בתוקפן". זאת בכפוף לכך ששוורצברג ידחה את הבקשה לגילוי מסמכים טרם תביעה נגזרת שהגיש, כשגולף מצידה תדחה את התביעה הכספית שהוגשה נגד שוורצברג.

כך, בהתאם לסיכום, הצדדים יגישו בקשות מוסכמות לדחיית התביעות. בד-בבד, נחתם הסכם פשרה בין גולף לבין מר שוורצברג, לפיו הצדדים ויתרו על טענותיהם זה כלפי זה, בכפוף לדחיית התביעות כאמור.

הסכם הפשרה הזה מתייחס לסכסוך המשפטי בין שוורצברג לבין גולף על רקע ההתפטרות שלו מהנהלת קבוצת עדיקה באפריל האחרון. ארבעה חודשים מאוחר יותר שוורצברג הגיש נגד קבוצת האופנה בקשה לגילוי מסמכים לפני תביעה נגזרת, בטענה כי "אירועים חמורים התרחשו בחברה". כעבור חודש גולף הגישה נגד שוורצברג תביעה ודרישה לפיצוי של כמיליון שקל, ובהמשך אף הגדילה את היקף הדרישה לפיצוי.

ההסכם הזה נחתם עתה לאחר שבשבוע שעבר מינתה קבוצת האופנה גולף את אייל גרינברג, מנכ"ל סטימצקי ובנה של אשת הפרסום יפית גרינברג, למנכ"ל קבוצת גולף בהיקף של חצי משרה.