נופר אנרגיה: עלייה של 54% בהספק הפרויקטים המחוברים לרשת החשמל

עוד דיווחה נופר על עלייה של כ-32% לכ-420 מיליון שקל בהכנסות השנתיות הצפויות ממכירת חשמל של פרויקטים אשר יתחברו לרשת החשמל עד סוף 2022, ועל עלייה של 23% לכ-850 מגוואט בהספק הפרויקטים אשר יחוברו לרשת החשמל עד סוף שנת 2022

נופר אנרג'י / צילום: מצגת החברה
נופר אנרג'י / צילום: מצגת החברה

נופר אנרגיה פרסמה הבוקר מצגת למשקיעים במסגרתה דיווחה החברה על גידול של כ-54% לכ-120 מגוואט בהספק הפרויקטים המחוברים לרשת החשמל בחודשים האחרונים (מאז שהחברה ביצעה הנפקה ראשונית בבורסה). עוד דיווחה נופר על עלייה של כ- 32% לכ-420 מיליון שקל בהכנסות השנתיות הצפויות ממכירת חשמל של פרויקטים אשר יתחברו לרשת החשמל עד סוף 2022, ועל עלייה של כ- 23% לכ-850 מגוואט בהספק הפרויקטים אשר יחוברו לרשת החשמל עד סוף שנת 2022.

במהלך החודשים האחרונים החברה ביצעה בשיתוף עם קרן נוי כניסה לפעילות משמעותית בספרד ובאיטליה באמצעות השלמת סגירה פיננסית ותחילת עבודות הקמה בפרויקט קרקעי בהספק 169 מגוואט בספרד והשקעה בחברה איטלקית, העוסקת בייזום, בפיתוח ובהקמה של פרויקטים סולאריים בסגמנט הגגות באיטליה, המאופיין ברווחיות גבוהה ובפוטנציאל צמיחה משמעותי.

בשבוע שעבר דיווחה החברה על השלמת הקמתה של מערכת אגירת החשמל המסחרית הראשונה בישראל, וציינה כי שימוש במערכת אגירת החשמל, מאפשר לחברות הקבוצה להקים מערכות פוטו-ווטאיות נוספות בשטח בו הוקמה מערכת אגירת החשמל, באופן המבטיח הזרמה של החשמל לאורך שעות רבות יותר ביממה בהן המערכות לייצור חשמל אינן פעילות, ללא צורך בהגדלת נקודת החיבור לרשת החשמל, וכן מאפשר לחברות הקבוצה להזרים את החשמל המיוצר במערכות בשעות בהן תעריפי החשמל גבוהים יותר. החברה הוסיפה כי מקדמת כיום הקמה של עשרות מערכות נוספות לאגירת חשמל בשוק המקומי.