תקציב הפרסום של סלופארק בהיקף 7 מיליון שקל יוצא למכרז

זאת לאחר הרכישה ע"י פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה • תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020

חיפוש חניה / אילוסטרציה: Shutterstock
חיפוש חניה / אילוסטרציה: Shutterstock

לאחר הרכישה על-ידי פורטסימו ושורת מינויים חדשים בהנהלה, חברת סלופארק יוצאת למכרז על תקציב הפרסום שלה - כל נודע לגלובס. היקף התקציב צפוי לעמד על כ-7 מיליון שקל.

סלופארק היא אפליקציית תשלום חניה מהנייד בכחול-לבן ובחניונים בכל הארץ. האפליקציה מראה למשתמשים בה על גבי מפת האפליקציה את מיקומם הנוכחי ואת החניות הפנויות בכחול-לבן בקרבתם, מראה מתי החניה התפנתה, ומאפשרת להם לנווט אליה. בנוסף, המשתמשים יכולים לראות באפליקציה חניונים בקרבתם, לראות מה סטטוס התפוסה שלהם, לנווט לחניון הרלוונטי ולשלם בקלות ללא צורך במעבר בעמדת תשלום. בשירות נמצאים מאות חניונים, ביניהם קניונים, בתי חולים ובתי מלון.

כפי שחשף העיתונאי שי שלו בגלובס, בסוף 2020 נרכשה מ.ג.ע.ר, חברת-האם של סלואפרק, על-ידי קרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו תמורת כ-240 מיליון שקל. העניין של הקרן בפעילות סלופארק הייתה אחת מהסיבות העיקריות לביצוע העסקה, בהמשך בוצעו מספר שינויים בהנהלה, ביניהם מינויי קרן שיף לתפקיד CRO, מינוי לירון עובדיה לתפקיד VP HR ומינוי והגר אמזלג לתפקיד VP Finance.

נציין כי המתחרה העיקרית של סלופארק היא אפליקציית פנגו, המחזיקה בנתח השוק העיקרי בתחום זה, בעוד סלופארק מחזיקה בכ-15%.

תקציב הפרסום של החברה טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020. לאחר הזכייה עלה קמפיין בו כיכבו שניים מכוכבי התוכנית "הישרדות", בני ברוכים ועידו קוז'יקרו.

עתה כאמור, לאחר הרכישה של פורטיסימו, מבקשים בחברה להאיץ להאיץ את הצמיחה ושואפים להגדיל את המודעות לשירות ואת נתח השוק בישראל ולהתפתח לשווקים נוספים בעולם. כיום פועלת סלופארק ביוון ובאוסטרליה, ויש כוונה להרחיב בהמשך את הפעילות.

קרן שיף מסרה בתגובה: "אנו יוצאים לדרך חדשה ומחפשים את השותפים שירוצו איתנו. סלופארק עוברת תהליכי שינוי עמוקים, ואנו שואפים למכפילי כוח בפרסום ובמדיה דרך עבודה חכמה ואפקטיבית בזירה התחרותית".