מנכ"לית שלישית בענף הביטוח: פזית כהן חזות נבחרה לניהול ביטוח חקלאי

סמנכ"לית האלמנטר בביטוח חקלאי מאז אוגוסט 2018 תחליף ביוני הקרוב את המנכ"ל הפורש אלעד שלף, בכפוף לאישור רשות שוק ההון • כיום יש מנכ"ליות ב-AIG ישראל ובליברה

צילום: כנרת כהן
צילום: כנרת כהן

מנכ"לית חדשה בענף הביטוח: פזית כהן חזות מונתה השבוע למנכ"לית ביטוח חקלאי ותחליף את אלעד שלף בתחילת יוני השנה. זאת, בכפוף לאישור רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון. כהן חזות משמשת כסמנכ"לית ומנהלת אגף אלמנטרי בחברה, מאז אוגוסט 2018.

בענף הביטוח כבר יש שתי מנכ"ליות מכהנות - יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל ואתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה וגם בעלת השליטה והמייסדת של החברה. עתה תצטרף השלישית, כאשר בליברה יש גם יו"רית, מירב סיגל.

כהן חזות עבדה בעבר ב-AIG ישראל ובסוכנות הביטוח פלתורס. במסגרת תפקידה הנוכחי בביטוח חקלאי היא גם שימשה כמנכ"לית ביטוח חקלאי סוכנות לביטוח.

יו"ר ביטוח חקלאי הוא דורון סט, שמסר כי "העובדה שמדובר במינוי פנימי היא עדות לעוצמתו של הארגון ומבטיחה המשכיות לצד ההתחדשות שנדרשת לשם הקפיצה הבאה שלנו קדימה".

לפני כחודשיים הודיע שלף על פרישתו מביטוח חקלאי, וזאת לטובת תפקיד בכיר בהאודן ישראל, וזאת לאחר כשנתיים וחצי בתפקידו. גם קודם לשלף הייתה מנכ"לית בחברה, מורלי דורי. בהאודן יוביל שלף את תחום ביטוחי המשנה של הקבוצה בישראל - באמצעות הקמת פעילות לייעוץ בתחום ביטוחי המשנה לחברות הביטוח הישראליות, כשבהמשך אפשר והפעילות תתרחב לאזור המזרח התיכון כולו, שעליו אחראי דני סבר, מנכ"ל אזור המזרח התיכון בהאודן.

ביטוח חקלאי נמנית עם חברות הביטוח הקטנות בענף, והיא פעילה בשלל תחומי ביטוח, בדגש על תחומי הביטוח הכללי, שפתוחים לכלל הציבור והסוכנים. באתר החברה מפורט כי "ביטוח חקלאי אגודה שיתופית מרכזית נמצאת בבעלות אחזקות ביטוח חקלאי וניהול סיכונים אגודה שיתופית חקלאית, שהבעלות בה נתונה בידי כ-270 קיבוצים, מושבים ואגודות מהמגזר ההתיישבותי". לחברה גם החזקה בתחום סוכנויות הביטוח ובתחום הפנסיה הוותיקה, עם קרן עתודות הוותיקה שמשותפת לה ולכלל ביטוח.