אחרי טענות השורטיסט: היועץ המשפטי של אורמת יוצא לחופשה ברקע מעורבותו בפרשת שיכון ובינוי

זאת לאחר שגוף השקעות המתמחה בשורט (הינדנבורג) פרסם סקירה מקיפה על אורמת, ובה אחד מהטיעונים נגד החברה היה שאורמת לא דיווחה על כך שחזי קטן, כמו גם הדירקטורית רוית ברניב, מעורבים בפרשת שיכון ובינוי

תחנת כוח גיאותרמית של אורמת בניו זילנד / צילום: shutterstock
תחנת כוח גיאותרמית של אורמת בניו זילנד / צילום: shutterstock

חברת האנרגיה הגיאותרמית  אורמת הודיעה על יציאתו של חזי קטן לחופשה מתפקידו כיועץ המשפטי של החברה, וזאת "על מנת לאפשר לו להתמקד בהגנה על טענות מסוימות נגדו בישראל, אשר אינן קשורות לאורמת".

נגד קטן יוגש כתב אישום בכפוף לשימוע, בשל מעורבותו בפרשת תשלומי השוחד של חברת שיכון ובינוי במדינות זרות. לאחרונה, גוף השקעות המתמחה בשורט (הינדנבורג) פרסם סקירה מקיפה על אורמת, ובה אחד מהטיעונים נגד החברה היה שאורמת לא דיווחה על כך שקטן, כמו גם הדירקטורית רוית ברניב, מעורבים בפרשת שיכון ובינוי. אורמת הכחישה אז את טענות השורטיסט אך עדכנה כי הזיזה זמן קצר קודם לכן את קטן מתפקידו כקצין הציות הראשי בחברה, וכי ברניב לא תעמיד עצמה לבחירה לכהונה נוספת בדירקטוריון.

כעת כאמור יוצא קטן לחופשה, ומחליפתו הזמנית תהיה ג'סיקה וולפל, היועצת המשפטית של אורמת בארה"ב. קטן ימשיך לקבל את התגמולים המגיעים לו לפי חוזה ההעסקה גם בתקופה זו.

אורמת, בניהולו של דורון בלשר, נסחרת בשווי 4.9 מיליארד דולר.