דוח פינטק | פודקאסט

ביטוח לתינוק ב-60 שניות: כך חברות הביטוח למדו למכור למילניאלס

לא עוד למפגשים עם סוכני ביטוח ושאלות חודרניות • חברות הביטוח הבינו שהקהל הצעיר יגיע רק אם יישרו קו עם חוקי המשחק שלהם, ויוצרים חוויית משתמש נוחה שכוללת שאלה אחת ולא דורשת מסמכים והכוחות • האזינו לפודקאסט

תינוק / צילום: עינת לברון
תינוק / צילום: עינת לברון

ילדי דור המילניאלס כבר לא ילדים. המבוגרים שבהם כבר נושקים לגיל 40, וחלקם כבר הורים לילדים קטנים. חברות הביטוח החדשות בעולם מניחות שהקהל הזה חי קיים ובועט, ומציעות לו התייחסות מיוחדת - החל מביטוח לכלבים ועד לתינוקות.

בעבר תהליך ההצטרפות לחברת ביטוח וקבלת כיסוי ביטוחי היה תהליך ארוך שארך ימים וחייב העלאה של מסמכים לא מעטים ומענה לשורה ארוכה של תשובות. אז איך אפשר לייצר הצטרפות לכיסוי ביטוחי שאורך פחות מדקה וכולל שאלה אחת? ואיך אפשר לסמוך על הלקוחות שיאותרו נכון ויכוסו בצורה הנכונה, וכל זה כמעט ללא טפסים וללא הוכחות? 

חיים אוחיון, מייסד ומנכ"ל מיי פירסט אינשורנס
 חיים אוחיון, מייסד ומנכ"ל מיי פירסט אינשורנס

ד"ר אושי שהם-קראוס מארח בפודקאסט "דוח פינטק" את חיים אוחיון, מייסד ומנכ"ל מיי פירסט אינשורנס. אוחיון טוען כי המילניאלס למדו את חוקי המשחק, והם יודעים שכדאי להם להיות הגונים, גם אם לא מתחשק להם. חברות הביטוח מתיישרות בהתאם.

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל