נספרסו ישראל ממנה מנכ"לית מחו"ל, המנכ"ל הנוכחי יעבור לתפקיד היו"ר

משה מרי, שהקים את פעילות החברה בישראל, יעסוק כעת בפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות חדשות לשוק הגלובלי והישראלי • סוניה נסטאזה, ששימשה כמנכ"לית נספרסו רומניה, תיכנס לתפקיד המנכ"לית החל ממאי

מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי. יעבור לתפקיד היו"ר / צילום: שלומי יוסף
מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי. יעבור לתפקיד היו"ר / צילום: שלומי יוסף

אחרי 13 שנים כמנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי מפנה את תפקידו, ועובר לשמש יו"ר החברה. מרי, מי שהקים את הפעילות של החברה בישראל ובנה את המותג בשוק המקומי, יעסוק מעתה בתפקידו כיו"ר בפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות חדשות לשוק הגלובלי והישראלי. את מקומו בתפקיד תמלא החל מחודש מאי, סוניה נסטאזה, ששימשה עד כה כמנכ"לית נספרסו רומניה, ואף הייתה מי שהשיקה את פעילות נספרסו ברומניה ב-2015.

נספרסו, שבבעלות קבוצת נסטלה העולמית, פועלת ב-84 מדינות, מפעילה כ-800 חנויות ברחבי העולם, ומעסיקה כ-14 אלף עובדים. הפעילות של החברה בישראל החלה ב-2008. בשנים האחרונות, מאז פקע תוקף הפטנט של החברה, מתמודדת נספרסו עם תחרות מקומית מצד שורה של שחקניות, ביניהן שטראוס, ג'ייקובס, לנדוור, ומותגים פרטיים. בשנה האחרונה נכנסה לתחרות גם הזרוע המקומית של נסטלה - אסם, באמצעות המותג שרכשה, הקפסולות של סטארבקס, והפכה לשחקנית דומיננטית ברשתות השיווק. גם כיום הקפסולות של נספרסו משווקות על ידה בלבד, בחנויות ובאונליין, כשאת המכונות שלה ניתן לרכוש גם בחנויות חשמל.