משה מרי

משה מרי/ צילום: יוסי צבקר
מנכ"ל נספרסו ישראל

כתבות אחרונות

 
משה מרי, דובי אמיתי, חיים פיגלין וענבר בזק בפאנל בהנחיית בר לביא / צילום: גיא צרחי

"מרקם שלם של כלכלה על סף קריסה"

כנס "מדברים צפון" של גלובס ובנק לאומי אירח בראש פינה פאנל כלכלי על הבעיות הבוערות של הצפון • דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי: "בצפון יש מלחמה אמיתית יומיומית, אבל ירושלים לא איתנו" • חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן: "כנראה שאם היו מיליון וחצי תושבים בגליל, לא היו חושבים לפנות אותו" • מחר: הכנס מגיע לקצרין

נטע סרוסי 24.06.2024
משה מרי / צילום: שלומי יוסף

נספרסו ישראל ממנה מנכ"לית מחו"ל, המנכ"ל הנוכחי יעבור לתפקיד היו"ר

משה מרי, שהקים את פעילות החברה בישראל, יעסוק כעת בפיתוח הזדמנויות אסטרטגיות חדשות לשוק הגלובלי והישראלי • סוניה נסטאזה, ששימשה כמנכ"לית נספרסו רומניה, תיכנס לתפקיד המנכ"לית החל ממאי

שני מוזס 18.03.2021
משה מרי, מנכ"ל נספרסו / צילום: שלומי יוסף

"בזכות הגישה לא לפטר אף אחד, העובדים התגייסו לעזור"

משה מרי, מנכ"ל נספרסו בישראל, מסביר איך מצליחים למכור גם במצב שבו כל החנויות סגורות

זהרה רון 15.01.2021
משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס חומר למחשבה  / צילום: איל יצהר, גלובס

"לשני שלישים מהעובדים שלנו נעלם התפקיד בין-רגע - אבל המשכנו להעסיק אותם"

כך אמר משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, בכנס "חשיבותה של אחריות תאגידית ומשמעותה בזמן משבר" • החברה המשיכה למחזר קפסולות משומשות, מאחר ו"גם בתקופת המשבר לא רצינו לזנוח את ההיבט הסביבתי, זהו אחר מהעקרונות המובילים שלנו"

הילה ויסברג 24.06.2020
משה מרי,מנכ"ל נספרסו ישראל / צילום: שלומי יוסף, גלובס

מנכ"ל נספרסו: "מתוך 320 עובדים, לא הוצאנו איש לחל"ת. הסבנו להם את התפקיד"

משה מרי הוא האיש שמאחורי ג'ורג' קלוני והקפה - גם כמנכ"ל נספרסו ישראל ב-12 השנים האחרונות וגם בתפיסת הניהול שלו, המתמקדת בלשפר את "מאחורי הקלעים" • "עברנו שינוי קיצוני בגלל הקורונה. עובדי מטה עברו לעבוד במחסן" • מתוך הפודקאסט של ערן גפן "חצי שעה של השראה"

ערן גפן 19.06.2020
יפית מנטין / צילום: ליאת מנדל

יפית מנטין מונתה לסמנכ"לית שיווק נספרסו ישראל

מנטין שימשה עד לאחרונה בתפקיד CDO (מנהלת דיגיטל) של אזור EMEA בחברת קימברלי קלארק

שירות גלובס 12.08.2019
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"

כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"

שני מוזס 24.07.2019