חברת Gloat הישראלית חתמה על הסכם עם הבנק הגדול ביותר באמירויות

Gloat תספק לבנק אבו דאבי הראשון מערכת לניהול עובדים • המערכת משלבת חווית משתמש עם טכנולוגיה במטרה לחבר בין עובדים להזדמנויות הטובות ביותר עבורם בחברה בזמן אמת

חברת Gloat הישראלית חתמה על הסכם להטמעת מערכת לניהול עובדים עם בנק אבו דאבי הראשון (FAB), הבנק הגדול ביותר של איחוד האמירויות ואחד המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם.

המערכת של Gloat משלבת חווית משתמש עם טכנולוגיה במטרה לחבר בין עובדים להזדמנויות הטובות ביותר עבורם בחברה בזמן אמת. ההזדמנויות כוללות משרות בהיקף מלא, פרויקטים, חילופי תפקידים זמניים, מתן וקבלת מנטורינג, אפשרויות ליצירת קשרים בין-אישיים, ועוד. המערכת של Gloat מיושמת בעוד חברות, דוגמת בנקים גלובליים כמו Standard Chartered Bank, ענקית המזון והמשקאות יוניליוור, חברת האנרגיה שניידר אלקטריק, ושתי חברות המזון והמשקאות הגדולות ביותר בעולם - פפסיקו ונסטלה. בנק אבו דאבי הוא הלקוח הראשון המשתמש בפתרון של Gloat במזרח התיכון.

קתרין ווילטון, סמנכ"לית ניהול והערכת עובדים בבנק האמירתי, מייחסת את ההסכם דווקא לקורונה. "מכיוון שהמגפה האיצה את סדר היום הדיגיטלי, התאמנו וחידשנו את הדרכים בהן אנו משרתים את הלקוחות והקהילות שלנו - הן פנימית, והן חיצונית. המערכת של Gloat תאפשר ל-FAB למוטט חומות פנים-ארגוניות, ולספק לעובדים שלנו אפשרויות צמיחה מעשיות ומגוונות, המותאמות להם ולשאיפותיהם באופן אישי. כך, נאפשר לעובדים להתפתח גם מעבר לתחומי התפקיד שלהם״.

בן ראובני, מייסד שותף ומנכ"ל Gloat, אמר: "לא יכולנו לבחור שותף טוב יותר להשקה באיחוד האמירויות מאשר חברה מכובדת וחדשנית כמו בנק אבו דאבי הראשון".

חברת Gloat, הנמצאת בימים בתהליכי גיוס עובדים וגדילה, מפתחת פלטפורמה פנים ארגונית מבוססת בינה מלאכותית לפיתוח ושימור עובדים תוך מענה על אתגרים עסקיים. החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי בן ראובני, עמיחי שרייבר, ודני שטיינברג ויש לה משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון ומלבורן.

הבנק הראשון באבו דאבי (FAB- First Abu Dhabi Bank) הוקם בעקבות מיזוג בין בנק המפרץ הראשון (FGB) לבנק הלאומי של אבו דאבי (NBAD). מטה הבנק ממוקם במרכז העסקים כליפה באבו דאבי, ולו שלוחות בחמש יבשות: אסיה פסיפיק (APAC), אירופה, אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה (EAMEA).