אנבידיה ישראל הכריזה על גיוס של כ-600 עובדים חדשים

פחות משנה לאחר שרכשה את מלאנוקס, ענקית שבבי הבינה המלאכותית הודיעה כי תגייס מאות מהנדסי תוכנה וחומרה "להמשך פיתוח טכנולוגיות ה-AI של אנבידיה"

בינה מלאכותית / אילוסטרציה: Shutterstock, metamorworks
בינה מלאכותית / אילוסטרציה: Shutterstock, metamorworks

פחות משנה לאחר השלמת עסקת הרכישה של מלאנוקס, המפתחת תשתיות תקשורת לדאטה סנטרים, הודיעה הרוכשת ענקית שבבי הבינה המלאכותית (AI) אנבידה, כי בכוונתה לגייס כ-600 מהנדסי תוכנה וחומרה, למגוון תפקידים בדרגים שונים.

אנבידיה שהחלה את דרכה כחברת לפיתוח מאיצים גרפיים, הפכה בשנים האחרונות לחברת AI הפועלת בארבעה שווקים מרכזיים - משחקים, הדמיות גרפיות מקצועיות, מרכזי נתונים וכלי רכב אוטונומיים.

יחד עם מלאנוקס, אנבידיה מעסיקה כיום בישראל מעל ל-2,400 עובדים מקומיים, בשבעה מרכזי פיתוח, ביוקנעם, תל אביב, רעננה, ירושלים, באר שבע, קריית גת, ותל חי. מרכז הפיתוח של אנבידיה בישראל הוא אחד הגדולים ביותר של החברה מחוץ לארה"ב, ועל פי אנבידיה "מצטרף למספר מצומצם של מדינות מסביב לעולם בהן בחרה אנבידיה להקים ענפה של פעילות מחקר ופיתוח".

ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל גדעון רוזנברג, מסר כי "אנבידיה תקלוט עובדים בקבוצת פיתוח התוכנה לצד קבוצות פיתוח השבבים, הארכיטקטורה, החומרה ובקרת האיכות".

רוזנברג אמר עוד כי "בשנה האחרונה לא רק שהחברה לא הוציאה לחל"ת או פיטרה אף עובד עקב משבר הקורונה, אלא המשיכה וגייסה מאות עובדים ובהתאם לרוח התקופה כל תהליכי הגיוס והקליטה הותאמו ונעשים מרחוק".