דיפלומט מבקשת למנות את דליה רבין לדח"צ בחברה

בנוסף מבקשת בעלת השליטה בחברה, משפחת וימן, למנות גם את יונתן עירוני לדירקטור חיצוני • וגם: מי מונה לסגן הנשיא של האקדמית תל אביב יפו?

דליה רבין / צילום: אוהד צויגנברג, "ידיעות אחרונות"
דליה רבין / צילום: אוהד צויגנברג, "ידיעות אחרונות"

דיפלומט, יבואנית המזון והטואלטיקה שבשליטת משפחת וימן ושמניותיה הונפקו בבורסה בתל אביב, מעבה את הדירקטוריון בדח"צים שאין בני משפחות השליטה. דיפלומט שמינתה לאחרונה לצד בעלי השליטה את הדירקטור הבלתי תלוי יוסי קוצ'יק (69), מבקשת למנות לדירקטוריון החברה את דליה רבין (71), ואת יונתן עירוני (71), לדח"צים לתקופה של שלוש שנים.

רבין, בתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין המנוח, שימשה בעבר כח"כית, והיא עומדת בראש מרכז רבין לשלום. עירוני בעל היסטוריה בתחום הבנקאות, ומשמש כיום כמנכ"ל חברת גנדיר, יו"ר חברת ספאטנק, ויו"ר ועדת אשראי בכלל ביטוח. המינויים של השניים יובאו לאישור באסיפה הכללית ב-2 במאי.

מדוע ניידת החיסונים עוזבת את נתב"ג

אך מתבקש שהישראלים שמגיעים לישראל ומבקשים להתחסן יוכלו לעשות זאת בנתב"ג עוד לפני שהם נכנסים לבידוד - באופן הזה מתקצר משך ההמתנה לקבלת החיסון והם יוצאים מנתב"ג כשלפחות מנה אחת מגנה עליהם. על פי הרציונל, רק לאחרונה הציבה הכללית ניידת חיסונים לטובת מבוטחיה. אלא שעוד לפני שהצטרפה אליה מכבי, משרד הבריאות פסל את הרעיון, "ההחלטה שהתקבלה היא שבשלב הנוכחי המשרד אינו מאשר חיסון בשדה התעופה. נבקש התארגנותכם בהתאם להחלטה והפסקת החיסונים בשדה", כך התבשרו מנהלי הקופות.

עד כמה מתבקש להעניק את מנת החיסון הראשונה לנוחתים עוד לפני התחלת חובת הבידוד יעידו גם דברי מנכ"ל הכללית פרופ' אהוד דודסון שנאמרו עם הצבת הניידות: "ההתחסנות בשדה התעופה מקצרת משמעותית את תהליך ההתחסנות, מגנה על המתחסנים ובני משפחותיהם".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "ניתנה הנחיה לכל קופות החולים לא לחסן בנתב"ג מסיבות מקצועיות. הנושא כרגע נמצא בדיונים".

מיכל רז-חיימוביץ'

יריב זולטן מונה לסגן נשיא האקדמית תל אביב יפו לקשרי חוץ ופיתוח משאבים. בעברו כיהן כסגן נשיא אוניברסיטת חיפה, כראש אגף קשרי ציבור ופיתוח משאבים בטכניון ומנהל השיווק בסוכנות היהודית. 

חדשות טובות

מפגש וירטואלי של הייטקיסטים מארה"ב ואירופה, נערך במסגרת השקת תוכנית Back2Tech להשבת ישראלים לארץ וצירופם לחברות הייטק וסטארט-אפים.