מייסד פירמת עורכי הדין זיסמן-אהרוני-גייר מצטרף למשרד גורניצקי

עו"ד יוסי גייר, המתמחה בדיני ספורט, ליטיגציה מסחרית ודיני חוזים, הודיע היום על הצטרפותו כשותף למשרד גורניצקי ועל הקמת פרקטיקת ספורט במשרד

עורכי הדין ליאור פורת, יוסי גייר וכפיר ידגר / צילום: יח"צ
עורכי הדין ליאור פורת, יוסי גייר וכפיר ידגר / צילום: יח"צ

עו"ד יוסי גייר, אחד משלושת מייסדי פירמת זיסמן-אהרוני-גייר, הודיע היום (ה') על הצטרפותו כשותף למשרד גורניצקי ועל הקמת פרקטיקת ספורט במשרד. עו"ד גייר מתמחה בדיני ספורט, ליטיגציה מסחרית ודיני חוזים, והוא בעל ניסיון רב בייעוץ ובליווי שחקנים, ארגונים ומועדונים בתחום הספורט המקצועני.

שינויים אלה מצטרפים לשורת שינויים משמעותיים בשוק משרדי עורכי הדין בתקופה האחרונה.

פירמת זיסמן-אהרוני-גייר הוותיקה מנתה בשיאה כ-90 עורכי דין. לפני כשנה הודיעו מייסדי הפירמה זיסמן ואהרוני כי החליטו להתרכז בעסקיהם הפרטיים, בתרבות ובהתנדבות, וימשיכו לייעץ לפירמה. לפירמה מונו שותפים מנהלים, אך בזמן שחלף התוכנית שונתה, ולפני כחודש 10 עורכי דין מזיסמן - בהם השותפים הבכירים, עורכי הדין שי ברנוב ואיתמר מי זהב - הודיעו על עזיבתם את זיסמן ועל הצטרפותם למשרד גורניצקי.

לאחר הצטרפות עורכי הדין מזיסמן מונה משרד גורניצקי בראשותו של עו"ד פנחס רובין 240 עורכי דין.

עורכי הדין כפיר ידגר וליאור פורת, השותפים המנהלים של משרד גורניצקי, מסרו: "אנו שמחים מאוד על ההזדמנות לייסד מחלקת דיני ספורט במשרד, אשר תרחיב עוד יותר את מגוון השירותים והסקטורים שהפירמה מכסה, ואנו שמחים עוד יותר על הזכות לצרף את עו"ד גייר, שהינו מעורכי הדין המובילים בישראל".

מעו"ד יוסי גייר נמסר: "לאחר 35 שנה פורות ומוצלחות ובעקבות השינויים בפעילות הפירמה זיסמן-אהרוני-גייר, אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת. אני בטוח שבעזרת הניסיון המוניטין וההון האנושי המצוין של משרד גורניצקי נוכל להמשיך ולהיות אחד המשרדים המובילים בתחום הספורט, וננחיל לדור הצעיר שבמשרד החדש את הידע ואת הניסיון שצברנו לאורך השנים".