אביבית מנה קליל, מנכ”לית בית ההשקעות אופנהיימר: "השוק פשוט השתולל"

"הקושי הגדול ביותר היה שהצוות לא יכול היה לעבוד יחד, בחשיבה משותפת. ברגע שיכולנו התחסנו, וחזרנו לעבוד יחד"

אביבית מנה קליל, מנכ”לית בית ההשקעות אופנהיימר / צילום: Amanda Soroududi
אביבית מנה קליל, מנכ”לית בית ההשקעות אופנהיימר / צילום: Amanda Soroududi

אביבית מנה קליל, מנכ"לית בית ההשקעות אופנהיימר, מה שלומכם בימים אלה?
"בסדר גמור. התקופה הקריטית, שבה היינו צריכים לעשות התאמות מטורפות למצב, כבר מאחורינו. אנחנו חברת ברוקרים אמריקאית שיש לה שלוחה בישראל, ונותנים שירותים לשוק המוסדי, לארגונים ועוד. זו הייתה תקופה מאוד מתגרת. מעבר לצורך לשמור על ההנחיות, לעבוד מהבית, בקפסולות וכו', השוק פשוט השתולל והפעילות הייתה אינטנסיבית מאוד.

אבל הקושי הגדול ביותר היה שהצוות לא יכול היה לעבוד ביחד כמו שאנחנו רגילים - רעיונות המסחר, ביצוע המסחר, ובעיקר החשיבה. בהזדמנות הראשונה שיכולנו כולנו התחסנו, וחזרנו לעבוד יחד".

המלצה: האפליקציה שהגשימה לי חלום היא "עמוד ענן", מדריך שיתופי לידיעת הארץ, מין רשת חברתית למטיילים. אנחנו מאוד אוהבים לטייל בארץ, כמעט בכל סוף שבוע יוצאים לטייל בג'יפ או ברגל, וישנים בשטח. כשרואים מקום יפה, מסמנים במפה. זה כיף, גם לחלוק עם אחרים נקודת חן שמצאנו, וגם לקבל מידע על מקומות ודברים שלא ידענו עליהם.

השראה: במשרד יש לי פינה לכבודה של גולדה מאיר, עם תמונות שלה ואמרות כנף. ההנהגה של גולדה שנויה במחלוקת, אבל אני מאוד מתעניינת בה ולדעתי היא דמות מרתקת ובעלת שיעור קומה, שהתמודדה עם סיטואציות בלתי אפשריות. אני מזדהה עם היותה מנהיגה אישה, ומעניין שלמרות שלא נראתה אישה סקסית או מושכת במיוחד, היו לה המון מחזרים. המשיכה שלה הגיעה מבפנים, מהחוכמה ומהאישיות שלה.