עלייה של 367% במכירות אונליין: הרבעון הראשון האיר פנים לדלתא מותגים

דלתא ישראל מותגים מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 עם היקף מכירות של 193.3 מיליון שקל, עלייה של 30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 3.55 מיליון שקל

אייזיק דבח, יו"ר דלתא ישראל מותגים / צילום: אמיר לוי - ניו יורק
אייזיק דבח, יו"ר דלתא ישראל מותגים / צילום: אמיר לוי - ניו יורק

עם עלייה של 367% במכירות אונליין, דלתא ישראל מותגים מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 עם היקף מכירות של 193.3 מיליון שקל, המשקף צמיחה של 30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

החברה שבשליטת אייזיק דבח יצאה להנפקה במרץ 2021 לפי שווי של 1.3 מיליארד שקל, אחרי שגייסה כ-263 מיליון שקל (ברוטו) תמורת 20% ממניות דלתא ישראל. שווי החברה כיום עבר את ה-2.3 מיליארד שקל.

דלתא מדווחת כי היקף המכירות לשנת 2020, "שנת הקורונה", הסתכם ב-720 מיליון שקל, כאשר את 2021 החברה פתחה בתנופה. הרווח התפעולי גדל מ-7.8 מיליון שקל ל-39.2 מיליון שקל ומהווה 20.3% מהמחזור. שיעור הרווח הגולמי גדל לכ-60%, והרווח הנקי זינק מ-4.5 מיליון שקל ל-25.3 מיליון שקל. החברה צמצמה את אחוז הוצאות השיווק והמכירה ב-12% והגדילה את הרווח מפעולות בכ-15.5%

את הצמיחה הגדולה ביותר אפשר לראות בערוצי המכירה המקוונים בחסות המגפה: דלתא מדווחת כי מכירות האונליין שלה הגיע ברבעון הראשון של השנה ל-65 מיליון שקל - יותר מפי שלושה לעומת היקף המכירות בערוצי האונליין ברבעון הראשון של 2020. בחודש מרץ לבדו מכרה החברה בהיקף של 13.5 מיליון שקל, נתון המשקף עלייה של 113%.

החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 3.55 מיליון שקל.

דלתא שמה לעצמה לפתח כמה ערוצים שיהוו עבורה מנועי צמיחה, בהם מותג ספורט חדש שהשקתו מתוכננת לרבעון השני של 2022 באמצעות שבע חניות ואתר אונליין וכניסה לעולמות האווירה והטיפוח. החברה מצויה במשא-ומתן להרחבת שטח המרלו"ג שלה ל-13 אלף מטר ולייעל את התפוקות וההוצאות על-ידי שילוב רובוטיקה. 

דלתא ישראל מותגים  הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות . כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות דלתא ישראל לחברה. בתוך כך, דלתא ישראל מותגים עוסקת כיום בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta ו fix. המוצרים משווקים בישראל דרך 171 חנויות המותג דלתא ו-31 חנויות המותג פיקס ודרך שני אתרי אונליין מכירתיים לכל אחד מהמותגים. בנוסף משווקת החברה את מוצריה לחנויות פרטיות ולרשתות קטנות, לרשתות קמעונאיות גדולות ולמותגים פרטיים.

אייזיק דבח, יו"ר הדירקטוריון של דלתא ישראל מותגים, אמר היום (ג') עם הצגת הדוחות הראשונים של חברת דלתא ישראל מותגים כחברה ציבורית: "אני גאה על המשך המגמה החיובית, תוך מינוף מנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה, ואני סמוך ובטוח כי זוהי רק תחילת דרכה של דלתא ישראל מותגים כחברה ציבורית בשוק ההון הישראלי".

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, מסרה: "דוחות הרבעון הראשון של שנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לתשתית הניהולית המקצועית והחזקה בחברה, קידום מנועי הצמיחה והרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון. חשוב לציין כי גם כשחנויות הרשת נפתחו לאחר הסגר, האון-ליין המשיך ושמר על קצב צמיחה גבוה אל מול השנה הקודמת".