280 תווים פלוס טיפ: טוויטר תאפשר לצייצנים לקבל כסף מעוקבים

על פי הודעת ענקית האינטרנט, בקרוב משתמשים ברשת החברתית בשפה האנגלית יוכלו לתמוך ביוצרים, עיתונאים, מומחים ועמותות בעזרת טיפים בתשלום • הכלי החדש ייקרא "Tip Jar" (צנצנת טיפים) שבעזרתה ניתן יהיה לקבל ולתת טיפים בטוויטר

טוויטר / צילום: Shutterstock, tanuha2001
טוויטר / צילום: Shutterstock, tanuha2001

הרשת החברתית טוויטר תכניס פיצ'ר חדש, Tip Jar, בעברית צנצנת טיפים, שיאפשר לחשבונות לשלוח טיפים (בתשלום) לחשבונות מותאמים. בקרוב, כל המשתמשים בטוויטר בשפה האנגלית יוכלו לצ'פר את מי שהם עוקבים אחריהם אם הם ירצו, כדי להביע הערכה כלפיהם. התכונה החדשה זמינה גם באנדרואיד וגם ב-iOS. טוויטר מבהירה בהודעתה שהיא לא לוקחת אחוזים מהתשלום.

על פי טוויטר, רק קבוצת מוגבלת של משתמשים ברחבי העולם תוכל להוסיף את צנצנת הטיפים לפרופיל שלהם ולקבל טיפים. "קבוצה זו כוללת יוצרים, עיתונאים, מומחים ועמותות, ובקרוב אנשים רבים יותר יוכלו להוסיף צנצנת טיפים לפרופיל שלהם", נכתב בהודעת החברה. בנוסף, טוויטר הודיעה שתרחיב את השירות לשפות נוספות.

בעת כניסה לחשבון שרוצים לפרגן לו, והוא תומך בתכונה החדשה, יוצג אייקון של צנצנת טיפים לצד כפתור המעקב. דרך הפיצ'ר החדש, יהיה אפשר לשלם בעזרת כמה שירותי תשלום או זירות שהחשבון הפעיל.

טוויטר הסבירה כי התהליך פשוט: "בחרו את שירות התשלומים או הפלטפורמה המועדפת עליכם ותעברו מטוויטר לאפליקציה שנבחרה. השירותים שאתם יכולים להוסיף היום כוללים את Bandcamp ,Cash App ,Patreon ,PayPal ו-Venmo". באנדרואיד ניתן לתת טיפים גם בתוך Spaces - טוויטר בעצם מאפשרת לשלם במערכת תשלומים חיצונית ולא בתוכה.