שסטוביץ משיקה מותג פרטי ראשון בתחום הטיפוח

שסטוביץ נכנסת לסגמנט צפוף, אך לדברי מנהלת השיווק קרן מושעי, "עדיין יש מקום לעוד מותג" • לשסטוביץ כבר יש מותגים פרטיים בתחום המזון, אך זו הכניסה הראשונה שלה עם מותג פרטי לתחום הטיפוח

סדרת הטיפוח בלונס של שסטוביץ' / צילום: יח"צ
סדרת הטיפוח בלונס של שסטוביץ' / צילום: יח"צ

מצטופפים על המדף: שסטוביץ משיקה מותג פרטי לטיפוח וקוסמטיקה לצעירות, תחת השם Baloons (מותג מוצרי צמר גפן ותיק של החברה). המותג פונה לבנות 15-30, עם קו מוצרים בסגמנט מחיר זול של 10-50 שקל. בסגמנט המחיר הזה אפשר למשל למצוא את סדרת הטיפוח של סקארה שהושקה לאחרונה, את סדרת מותרי המותג הפרטי של be מבית שופרסל, מוצרי ביוטי קייר, מוצרים המיובאים מקוריאה דוגמת טוני-מולי ועוד.

שסטוביץ נכנסת לסגמנט צפוף, אך לדברי מנהלת השיווק קרן מושעי, "עדיין יש מקום לעוד מותג. הרעיון הזה מתבשל אצלנו זה שנים. הדגש שלנו הוא לא רק על המחיר, אלא גם על איכות לחוויית שימוש ראשונית. עיקר המותגים בסגמנט הזה, דוגמת מילוקה של סופר-פארם, מתמקדים באיפור, ואנחנו הולכים לכיוון הטיפוח.

"המוצרים ישווקו לא רק ברשתות הפארם, שצעירות פחות נכנסות אליהן, אלא גם באונליין, כולל באתר שלנו שהשקנו לפני שנה. יש תחרות, אבל אנחנו מאמינים בהצעת הערך שלנו שהיא מספיק טובה, כך שבחנויות יפנו לנו מקום. ברור לנו שאנחנו לא היחידים שזיהו את החור, אולם מדובר בקטגוריה צומחת".

ומה לגבי הבחירה להשתמש במותג הוותיק? "בחנו את חוזקו של המותג, והחלטנו שבמקום לבוא עם מותג חדש שיצריך אותנו ללמד את הצרכנים מאפס, נישען על מותג קיים שנתפס כבינלאומי", מסבירה מושעי. "זה שם שהמציא יוני שסטוביץ (בעלי החברה) לפני שנים, הוא הכי נייטרלי ולא נדבק אליו דבר רע, ועולמות הטיפוח מתיישבים יפה עם פדים להסרת איפור. גם הצבע הסגול פונה לקהל היעד".

לשסטוביץ כבר יש מותגים פרטיים בתחום המזון, אך זו הכניסה הראשונה שלה עם מותג פרטי לתחום הטיפוח. "נתחיל בכמויות קטנות, ולא נתעקש על מה שלא עובד", אומרת מושעי. "נחדש עם מוצרים חדשים כל הזמן, כמו בענף האופנה. בחנו גם כניסה עם מוצרים לנשים מבוגרות יותר, אבל שם יש מענה מספק של מותגים בינלאומיים ומקומיים".

תחילת הפעילות תלווה בקמפיין שישים דגש על עולמות הדיגיטל, כשהמטרה היא גם לקדם גם את אתר האונליין של שסטוביץ. מושעי מודעת לכך שבסגמנט המקוון התחרות אף גדולה יותר, אל מול אתרים בינלאומיים למוצרי טיפוח (דוגמת סטרוברי) שפונים לקהל הצעיר. "זו תחרות קשה, והיא תהיה יותר קשה. אבל תוך חודשיים-שלושה נהיה בכל מקום".

עיקר הייצור של מוצרי הסדרה נעשה בישראל, למעט מסכות המיובאות מקוריאה. סמל הארנב, שמשמעו שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים, לא מופיע עדיין על המוצרים - למרות שלדברי מושעי המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.