הבן של משה גפני תפס ג'וב בקק"ל: יכהן כעוזר לסגני היו"ר

וגם: יהושע TBWA זכה בתקציב סלופארק, חדשות טובות ומצנח הזהב • אירועים ומינויים

ח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים בכנסת / צילום: רפי קוץ
ח"כ משה גפני יו"ר ועדת הכספים בכנסת / צילום: רפי קוץ

מינוי טרי בשורות קק"ל, והפעם, אליהו גפני, בנו של יו"ר יהדות התורה משה גפני - שהחל מהשבוע יכהן כעוזר לסגני היו"ר.

בקק"ל לכל שני סגנים ליו"ר יש עוזר בתפקיד (ובתנאים מעולים, כך לדברי מקורותיי בארגון: 21 אלף שקל ברוטו לחודש ורכב צמוד). שני הסגנים שזכו בגפני הבן הם שמואל ליטוב מהסיעה החרדית "ארץ קודש", ואמיר שניידר מישראל ביתנו.

אם אין קואליציה לחרדים ולליברמן בכנסת - מה שהוביל לארבעה סבבי בחירות - מתברר שבקק"ל יש גם יש שיתופי פעולה חוצי גבולות והצהרות לתקשורת. יתרה מכך, האם "הבן של" שעובד עכשיו במוסדות הלאומיים מבשר על הפיכתה של דגל התורה למפלגה ציונית, אחרי למעלה מ-30 שנה? נראה שהתהליכים שעוברת החברה החרדית מחלחלים מלמטה למעלה. והבן של גפני כמשל.

ובכל זאת, מה יעשה גפני בשבתו כיו"ר ועדת הכספים, כאשר יובאו בפניו ענייני קק"ל בעתיד לבוא? העברות קק"ל למדינה, למשל, הן נושא שגפני כבר דן בו בעבר לא פעם. לטובת הקוראים המודאגים ביררנו את הסוגיה, ומלשכתו של ח"כ גפני נמסר בתגובה כי הוא "אינו מתערב לילדיו הבוגרים. מיותר לציין שהוא לא היה מעורב בבחירת מקום העבודה של בנו, והוא גם לא התייעץ איתו בנושא. אם וכאשר יעלה חשש ניגוד עניינים, ייוועץ ח"כ גפני עם הייעוץ המשפטי בכנסת, כמו שהוא נוהג כל העת".

אגב, באפריל מונה "בן של" במוסד לאומי אחר - בנו של אריה דרעי מונה לתפקיד בכיר בהסתדרות הציונית, כראש מחלקה עם שכר דומה לזה של שר בממשלה.

יהושע TBWA זכה בתקציב סלופארק 

משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת סלופארק, כך נודע לגלובס. על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום פרסום אברהם, ענבר-מרחב G וסיטימדיה. היקף התקציב יעמוד על כ-7 מיליון שקל בשנה.

תקציב הפרסום של סלופארק טופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן, שקיבל אותו לקראת סוף 2020. המשדר העלה קמפיין שבו כיכבו שניים מכוכבי תוכנית הריאליטי "הישרדות", בני ברוכים ועידו קוז'יקרו.

סלופארק היא אפליקציית תשלום חנייה מהנייד בכחול-לבן ובחניונים בכל הארץ. האפליקציה מראה למשתמשים בה את מיקומם על גבי מפת האפליקציה ואת החניות הפנויות בכחול-לבן בקרבתם, "מודיעה" מתי חנייה התפנתה, ומאפשרת ניווט אליה.

בנוסף, המשתמשים יכולים לראות באפליקציה חניונים בקרבתם, לראות מה סטטוס התפוסה שלהם, לנווט לחניון הרלוונטי ולשלם בקלות ללא צורך במעבר בעמדת תשלום. בשירות נמצאים מאות חניונים, ביניהם קניונים, בתי חולים ובתי מלון.

המתחרה העיקרית של סלופארק היא אפליקציית פנגו, המחזיקה בנתח השוק העיקרי בתחום זה, בעוד סלופארק מחזיקה בכ-15%.

לדברי קארן שיף, מנהלת הסיכונים הראשית של סלופארק, "בחרנו ביהושע לממש את חזון החברה, כיוון שמצאנו שם צוות חושב, סקרן ורעב להצלחה, וזה מה שאנו מחפשים בשותפים שלנו".

ענת ביין-לובוביץ'

מצנח הזהב

יבואנית ומשווקת הפירות והירקות, חברת ביכורי שדה אחזקות, מצרפת לדירקטוריון שלה את אודי ארז (66). בעבר כיהן ארז כיו"ר חברת הנדל"ן אלעד גרופ של יצחק תשובה, ובשנים 2018-2020 שימש כיו"ר חברת הנדל"ן מישורים, הנמצאת כיום בשליטת אלכס שניידר.

בשנים האחרונות כיהן ארז כחבר בדירקטוריונים של כמה חברות נדל"ן בורסאיות נוספות, בהן עמוס לוזון יזמות ואנרגיה, אקסטל, אמ.אר.אר וסאות'רן פרופרטיס. בנוסף, הוא דירקטור בקבוצת דלק שבשליטת תשובה.

לדירקטוריון ביכורי שדה, שבשליטת האחים אילן וששון שבע, הצטרף גם ד"ר נח וולפסון, המנהל את חברת מטאו-טק שירותים מטאורולוגיים כבר משנת 1989.

אביב לוי

דורון גינת, מנהל החטיבה לחיסכון ארוך טווח בחברת הביטוח הראל, הודיע על סיום תפקידו. זאת בעקבות השינויים הארגוניים המתוכננים בחברה, עם מינויו של ניר כהן לתפקיד המנכ"ל. כחלק מהשינויים בחברה, הוחלט על העברת אגף ביטוחי החיים מהחטיבה שניהל גינת לחטיבת הבריאות, שתשמש כחטיבת הבריאות והחיים, בניהולו של אלון אלירז.

גינת, שעובד בהראל יותר משני עשורים, יוחלף בידי דודי ליידנר, מנכ"ל קרן הפנסיה של הראל, בכפוף לאישור הדירקטוריון.

רועי ויינברג

חדשות טובות

רשת HOODIES משתפת פעולה עם המכינה הקדם צבאית " מנשרים קלו ", ותצמיד לקולקציה שלה את התווית "את לא לבד" - במטרה לעורר מודעות לאלימות כלפי נשים.