רייזור לאבס שוכרת, Parallel Wireless מתרחבת: הביקוש לשטחי משרדים מתחיל לחזור לעצמו

רייזור לאבס המפתחת פתרונות בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור תעשייתיים בתעשיות הכרייה, כימיקלים ותשתיות שוכרת 800 מ"ר נוספים בבניין We TLV, וכחלק מהתרחבות המשרדים תשדרג את השטח החדש בכ-2 מיליון שקל • חברת Parallel Wireless שכרה 2,900 מ"ר בבניין B בקומפלקס O-TECH בכפר סבא. ההסכם נחתם ל-10 שנים ומוערך ב-40 מיליון שקל

הדמייה של פרוייקט O-TECH בכפר סבא / צילום: OKA אדריכלים
הדמייה של פרוייקט O-TECH בכפר סבא / צילום: OKA אדריכלים

רייזור לאבס שוכרת 800 מ"ר נוספים בבניין We TLV

חברת רייזור לאבס, שמשרדיה ממוקמים במגדל We TLV, הודיעה שהיא חוכרת כעת מתחם נוסף במגדל בשטח של 800 מ"ר. ההסכם נחתם לתקופה של 5 שנים, והחברה תשלם תמורה של 5 מיליון שקל (110 שקל למ״ר). כחלק מהתרחבות המשרדים, החברה תשדרג את השטח החדש בכ-2 מיליון שקל.

רייזור לאבס מפתחת פתרונות בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור תעשייתיים בתעשיות הכרייה, כימיקלים, תשתיות ועוד. רייזור לאבס הונפקה בבורסה בתל אביב בתחילת השנה ובכך הפכה לחברת הבינה המלאכותית הראשונה בבורסה הישראלית. החברה מעסיקה 90 עובדים ועתידה לגייס למעלה מ- 50 עובדים נוספים בשנה הקרובה במרכז המו"פ בתל אביב.

מגדל We TLV ממוקם בדרך בגין 150, בין מרכז עזריאלי ורחוב ארלוזורוב. מדובר במגדל בן 28 קומות המציע 9 קומות מגורים מעל 18 קומות משרדים ולובי. המגדל תוכנן ע"י משרד האדריכלים יסקי מור סיון ואוכלס בשנת 2019. עלות הקמתו נאמדת ב-465 מיליון שקלים.

חברת Parallel Wireless מעבירה את מטה החברה לקומפלקס O-TECH בכפר סבא

חברת Parallel Wireless שכרה 2,900 מ"ר בבניין B בקומפלקס O-TECH בכפר סבא. ההסכם נחתם ל-10 שנים ומוערך ב-40 מיליון שקל.

חברת Parallel Wireless הוקמה ב-2018 מפתחת מוצרים חדשניים למפעלי הסלולר הגדולים כדוגמת AT&Tו- Vodafone. החברה מעסיקה כ-200 עובדים.

פרוייקט O-TECH הוא קומפלקס חדש באזור התעשייה עתיר ידע במזרח כפר סבא. עם השלמתו של הקומפלקס יהיו בו שלושה בנייני משרדים ומסחר, עם גגות ירוקים, מרכז בילוי, בידור והסעדה ופארק. האדריכלות היא של משרד האדריכלים OKA ועלות ההקמה נאמדת ב-500 מיליון שקל.

חברת Granulate שכרה את הקומה ה-30 במגדל אלון 1

חברת Granulate, שפיתחה מערכת המשפרת את ביצועי תשתית המחשוב של ארגונים, עזבה את המשרדים ששכרה ברחוב החשמונאים ושכרה את הקומה ה-30 במגדל אלון 1, המשתרעת על שטח של כ-1,600 מ"ר.

דמי השכירות באזור זה נעים בין 93 ל-120 שקל למ"ר ומחיר זה כולל גם את שיפוץ והתאמת המשרדים לחברה. החברה מעסיקה ב-50 עובדים ובכוונתה להכפיל כמות זו.

מגדלי אלון, הממוקמים בדרך יגאל אלון 94 בת"א, הוקמו בשנת 2017 במתחם שבו שכן בית החרושת "הארגז". המגדלים מתנשאים לגובה של 40 קומות, בשטח כולל של 200 אלף מ"ר משרדים ומסחר, כולל מרתפי חניה. אדריכלי המגדלים הם לויצקי ברעלי כסיף. הפרויקט נבנה כשותפות של החברות ב.ס.ר, הראל ומגדל.