בן טל הודיע לעובדים: מבטל את הפחתת השכר ברשת ובחדשות 13

שוק הפרסום והמדיה מתחיל להשיל מעצמו את השלכות הקורונה: מנכ"ל רשת 13 הודיע היום לעובדי הערוץ ולעובדי חברת החדשות כי הקיצוץ בשכר שהושת עליהם בעקבות משבר הקורונה יבוטל, והעובדים יחזרו לקבל שכר מלא מחודש יולי

אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 / צילום: יח"צ, יחיאל ינאי
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 / צילום: יח"צ, יחיאל ינאי

שוק הפרסום והמדיה מתחיל להשיל מעצמו את השלכות הקורונה: היום (ד') הודיע מנכ"ל רשת 13, אבי בן טל, לעובדי הערוץ ולעובדי חברת החדשות כי הקיצוץ בשכר שהושת עליהם בעקבות משבר הקורונה יבוטל, והעובדים יחזרו לקבל שכר מלא מחודש יולי.

"אני שמח לבשר לכם כי החל מהחודש הקרוב (שכר עבודה חודש יולי) תבוטל הפחתת השכר בחברה", כתב בן טל לעובדים והוסיף: "אני מודה לכם על ההבנה ועל הסבלנות ומאמין שכולנו ברשת 13 נמשיך במגמת השיפור והתקדמות לביצועים והישגים טובים יותר בעתיד".

נזכיר כי מאז כניסתו של בן טל לתפקיד לפני כשנה וחצי נאלצו העובדים להתמודד עם משבר חמור כתוצאה ממצוקה תזרימית קשה. ההנהלה החדשה ביקשה להוביל גל של פיטורים מאסיביים, ולאחר מאבק פוטרו עשרות עובדים ברשת ועיתונאים בחברת החדשות. במקביל נעשו צעדים נוספים שנועדו לייצר סיטואציה בה הערוץ אינו תלוי כל העת בהזרמה כספית של הבעלים, מקסום השימוש בתוכן קיים על-ידי פיצול פרקים של תכניות נצפות והגדלה של התוכן השיווקי בערוץ. באופן זה הפסיק הערוץ לדמם והצליח לעת עתה להתייצב.

עוד נזכיר כי בתחילת משבר הקורונה הודיעה הנהלת רשת על הפחתת שכר לכל מי שמרוויח מעל 10,000 שקל. מהלך דומה נעשה גם בקשת, שם השיתו בנוסף לקיצוץ במשכורות גם קיצוץ של 15% בעלות ההפקות.

עתה כאמור מודיע בן טל לעובדים על ביטול הפחתת השכר, ומנצל את ההזדמנות להודות לאנשי חברת החדשות, שהתמודדו במהלך מבצע "שומר חומות" עם ההשלכות של הקיצוצים התקציביים הכואבים.

" אני רוצה להודות שוב לעובדי חברת החדשות ולעובדי רשת 13, אשר פעלו ללא לאות במהלך מבצע 'שומר החומות' כדי להביא לצופינו את התמונה העדכנית ביותר", כתב בן טל לעובדים.