המשחק החדש של יוני בלוך ומישל אובמה

לפני כשלושה חודשים הפיקו מישל אובמה ונטפליקס את סדרת הילדים "ואפל ומוצ'י", שמקדמת תזונה בריאה ואורח חיים בריא בקרב ילדים באמריקה • כעת הסדרה תהפוך למשחק • אירועים ומינויים

מישל אובמה / צילום: נטפליקס
מישל אובמה / צילום: נטפליקס

היזם והמוזיקאי יוני בלוך, מייסד חברת eko, משתף פעולה עם חברת נטפליקס, אשת נשיא ארה"ב לשעבר, מישל אובמה, וענקית הקמעונאות וולמרט בפיתוח משחק אינטראקטיבי חדש.

לפני כשלושה חודשים הפיקו אובמה ונטפליקס את סדרת הילדים "ואפל ומוצ'י", שמקדמת תזונה בריאה ואורח חיים בריא בקרב ילדים באמריקה. כעת הופכת הסדרה למשחק שילמד ילדים על מאכלים בריאים ומזינים. עם השלמת כל פעילות, הילדים מקבלים תג מיוחד, ורשת וולמארט תורמת בשמם כסף לתוכנית בריאות אמריקאית.

בעבר ניסתה נטפליקס ליצור תוכן אינטראקטיבי בעצמה, כך שההחלטה לפתח את המשחק על הפלטפורמה של eko הישראלית אינו טריוויאלי. ל-eko יש פטנט רשום על הטכנולוגיה הספציפית במשחק.

בלוך הקים את eko ב-2011 יחד עם המוזיקאים ברק פלדמן וטל זובלסקי. עד היום גייסה החברה, שפיתחה פלטפורמה ליצירת וידיאו אינטראקטיבי, כ-60 מיליון דולר. היא פועלת בתחומים רבים, ובין היתר שיתפה פעולה עם גאפ ועם שחקן ה- NBA לברון ג'יימס. עם זאת, ערוץ הפעילות המשמעותי ביותר שלה הוא עם רשת וולמרט - למשל בפיתוח פרויקטים כמו מחנה הקיץ הווירטואלי Camp, וחוויית הבישול האינטראקטיבית Cookshop.

בזכות הניסיון הזה, והידע ברגולציה הקיימת בתחום, נוצר גם השת"פ הנוכחי - שבו eko הייתה מעורבת בתהליך גם ברמת העיבוד מסדרת טלוויזיה לילדים לתוכן אינטראקטיבי.

 גלית חתן

ביטוח מהבית

קבוצת הראל תאפשר לעובדים לעבוד מהבית יום אחד בשבוע באופן קבוע. הקבוצה תחל בפיילוט שיימשך עד סוף 2021, ובמסגרתו ייבחן מודל העבודה למול תפוקת העבודה. בחברה הוחלט כי עובדים שינצלו את הסידור החדש ימשיכו ליהנות מההטבות המגיעות להם במשך כל תקופת הפיילוט, לרבות תשלום דמי נסיעה ו’תן ביס’. "גילינו כי העובדים יכולים לעבוד מהבית בצורה חלקה, וזאת תוך שמירה על אבטחת מידע מיטבית", אומרים בהראל.

רועי ויינברגר

רמטכ"ל אנרגטי

בימים הקרובים יתמנה הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט רשמית ליו"ר סטורג’ דרופ, שמפתחת טכנולוגיות מתקדמות לאגירת אנרגיה ירוקה. בתחילת השבוע הוא נכח בכנס בתחום, שארגן משרד עו"ד פרל כהן ושות’, וסיפר כי "כמי שמגיע מגוף שאינו אוגר אנרגיה, אלא להפך - משחרר הרבה מאוד אנרגיה - נכחתי בהרבה מפגשים מקצועיים, למדתי את התחום היטב, ואני יודע לעמוד על חשיבותו ותרומתו למשק הישראלי".

 גיא ליברמן

חדשות טובות

מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים 'רויאל קנין ישראל' תרם אלפי מנשאים לגורי חתולים לעמותות בעלי החיים ולפעילים למען חתולים. זאת על מנת שניתן יהיה לשאת אותם בקלות לביתם החדש או למרפאה הווטרינרית. החברה מעודדת אימוץ אחראי וגם מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור, ולכן היא גם מסייעת לפעילים לאמץ ולהאכיל חתולים בעזרת ערכה מיוחדת, שתשמש אותם בתקופה הראשונה של הגעת החתול לביתו החדש.

מצנח הזהב

שרי שנהב מונתה למנכ"לית מרכז הייצור והפיתוח של פיליפס ישראל. שנהב הצטרפה לחברה לפני כ-16 שנה, ושימשה שם בתפקידים שונים.

חברת סאנפלאואר, המתמחה בייזום, הקמה ותפעול מיזמי אנרגיה מתחדשת, מינתה את הדר לוין לתפקיד סמנכ"ל הכספים, ואת דודי לוי לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי.

רונן יבלון יכהן כמנכ"ל מותג הרכב הסיני Geely בישראל, אשר מיובא לארץ ע"י קבוצת יוניון מוטורס. קודם לכן כיהן כמנכ"ל EV-Edge, השייכת גם היא לאותה קבוצה.

מיכל רביב קדושים מונתה למנכ"לית החטיבה הדיגיטלית בקבוצת נובולוג, המתמחה בשירותי בריאות ונסחרת בבורסה.